Direktlänk till inlägg 21 november 2007

Ska knäcka dom!!

Av mly - 21 november 2007 20:50

hmm maten blev inte som jag tänkt mig, hade visst inte läst mellan raderna idag när ja skkulle hitta nåt att laga.... skulle visst koka 1,5 h.... o ha i vin o grejer-- :) så de blev typ en vanlig köttfärsås :) funkar ju de med, har tagit fram fetaost åxå, gott gott...


Iofs skulle de kunnat koka så länge väntar fortfarande på att Linus ska komma hem så... men men..


Jag har hunnit slå in lite paket i alla fall,satte på sån därn rosett på pakten. Chanel ryckte bort dom och sprang iväg med dom haha.... hon gillade dom! Hon ska få många sånna på sitt paket....


Chanel har varit lite annorlunda idag efter att Linus råkade kasta sin mobil i hennes huvud när han skulle slänga den på sängen:( hmm... hon kommer inte fram när man kommer hem som hon brukar osv.... men ja blev lite glad i alla fall när hon började busa med mina paket... men hon går annars mest undan och sover i handuksgarderoben eller så..

Gumman hur mår du?? hmm.. Hoppas de blir bättre!


Nää nu hungrar min mage ihjäl, vi ska se på nya heroes samtidigt som vi äter. Föresten lång dag imårn.... Det är MediaMarkt inviging! coolt.....


kramiis

 
 
Friday

Friday

22 november 2007 11:01

blev nog inte bättre av att jag gjorde henne blind med min blixt..

http://friday.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards