Alla inlägg under juli 2007

Av mly - 4 juli 2007 11:59

Hej Hej


Igår var det också en solig och fin dag. Började dagen med bada och sola. Blev sedan grillning hos oss. För omväxlingsskull;) erik brände sig ganska rejält när vi var och badade, ni kommer se på bilderna. Han solade med solglasögon hela eftermiddagen=) Ingen bra idé. annars var tisdagen bra. Var i öltälten sen på svensson, rätt mkt folk!


Nu ska vi nog iväg och bada snart, vädret är helt ok idag med. Tjenixens

Av mly - 3 juli 2007 16:27

första doppet i sundsvall.. Ja säger bara Burr! =P

Men det är ju trottsallt havet! men solen skiner vet inte om man fick någon färg, solen var inte så het idag. Vi tog lite bilder men orkar inte lägga upp dom nu;) Lägger upp imårn, då fårni även se kvällen bilder . Nice :)


Nu sitter vi och softar lite. Kalle å veronica skulle komma vid 17.00 blir grillning runt 18-19 kanske... de blir gottis, för jag är hungrig. Var tvungen att ta en pirog just*mums*


nu ska ja kolla om de är fler som lagt bud på mina jeans på tradera. Är du sugen på ett par fräscha jeans, lägg ett bud vetja ;)

Av mly - 3 juli 2007 11:12

Heluu! Gatufesten startade med ett kanon väder : ) Vi grillade här lite granna och festade lite. Gick ner en sväng på stan, jag glöme plånboken hemma , Blääe.. Kom in i öltältet men inte på svensson då var det bara att gå till Big Boy och äta. När vi kom kikade jag och Linus på Sunes jul=) Kul grejer*ler*


Nu ska vi ut till Tranviken och bada och sola *wiiie*


Här kommer lite bilder från gårdagen

Av mly - 2 juli 2007 16:42

Jätte skönt. Första dagen på Gatufest veckan och det börjar med sol, Det är ju kanon! Idag var vi upp med väckarklockan=( men de var ju bra iofs för vi var ju tvugna att köpa en kamera. Hittade en casio, en liten svart. Den var fin : ) sen lämnade Linus av mig på stan jag åt lunch med alexandra sen lämpade hon av sina 2 barn med mig! Vi hade jätte kul, dom var så duktiga. Andreas hämtade dom vid 14.00 påvägen hem råkade jag springa in på veromoda, ojj vilken rea dom hade=) Hittade ett par längre beigha short jätte fina, sen ett par jenas shorts.. sen köpte ja 2 likadana linnen men olika färger. dom var så fina.. rutiga, en röd och en blå!


Hoppas den där lius kommer hem snart. Han har badat idag, på tynderö..Buurrrrr.... =P


Ikväll blir de dricka av och grilla, mysigt! Kommer väl uypp lite bilder senare idag, laddar kameran nu*wiiiii*

Av mly - 1 juli 2007 23:13

Ny bild på Joakim=)

Av mly - 1 juli 2007 21:13

I och med att kameran var helt paj idag när jag skulle använda den får vi lägga upp lite bilder som redan finns i datorn! Här skickade Micke(linus bror) Några bilde rpå vår lilla Chanel=) sötnos..


Idag had evi besök av Alexandra och Andreas och deras 2 barn Theodor och Tuva-Lisa. Vi grillade hamburgare och åt glass och meloner. Jätte gott..


Var över en sväng till Micke och Marina oxå, Linus hjälpte dom med deras markis och marina hjälpte mig lägga upp lite jeans på Tradera. Får se om det blir sålt!! Man har ju råkat växt ur lite jeans sedan man flyttade hit. Måste vara klimatet....*ler*...


Nu är Linus och hämtar mat, ja är jätte hungrig... Imorgon ska vi titta på en ny kamera och sen en steroanläggning till altanen. Jag ska kl 12. träffa alexandra och äta lunch med henne åxå, sedan ska ja ta hand om tuva-Lisa och teo medans hon jobbar och andreas ska repa med sitt band. Det ska bli kul.

Linus ska ha öl maratoon imårgon --> tills tisdag.. Ja säger inget mer=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards