Alla inlägg den 11 juli 2007

Av mly - 11 juli 2007 21:51

Idag gjorde vi en stor tjänst, mest till oss själva men jajja.. Vi slängde alla vår glas flaskor och pantburkar som legat i bilen i 1 vecka typ. Bra gjort =) pant pengarna resulterade i 136:-, tänk er hur mycket det var. Linus tyckte det var pinsatm med alla flaskor och burkar=) men inte jag!


När vi kom satte vi oss och kikade på filmen ja så länge velat sett, men linus har alltid snackat bort till någon annan film. Allt om min buske! =) Äntligen fick ja se den. Den var väl si så där!! Trodde den skulle vara roligare. Till filmen åt vi räkor, ja fick skala alla=) Satte mig och läste sköna hem, hittade massa roliga hemsidor, kul en måste ni kika in på. Dom har jätte mycket fina saker:)

www.frapp.se


Här unde rkommer lite grejer som jag hittade som var jätte fina, vill HA!

Sen en bild på våra räkor =P


Av mly - 11 juli 2007 16:07

Härlig dag! Postade ett par jeans till som sålt på tradera. Gick hem och satte mig på altanen och läste lite skvallertidningar och åt frukt*mysigt* Kom just in, Chanel sover i gareroben och linus kommer strax hem *wiie*

Ska bara äta nåt lätt nu, nudlar kanske. Köpte färska räkor igår vi ska äta ikväll, men ja måste tydligen skala både linus och mina=) men det gör inge!


Längtar till fredag, bokade igår rum på Södra Berget. Blir spa och god mat. Jätte msyigt!!


puss så länge

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards