Alla inlägg den 16 juli 2007

Av mly - 16 juli 2007 21:49

Nu så kommer bildern från dagen. Några i alla fal.. Vågar inte lägga upp nåra på Frida, hon blir bara sur och tycker man väljer fel bild ;)


Grillade i alla fall här, smaskens.. Körde 2 vänder kubb, tjejerna vann 1 gång och killarna 1 gång. Så bara glada miner : )


Efter kubb matchen blir de favorit i repris, marrängswish!


Chanel fick vara ute och busa med oss ett tag med, de tyckte hon var kul, men sen började hon gå in under altanen och de tyckte jag var mindre kul. Då fick hon gå in=)


Handlade ju en blomma till badrummet på ikea igår, nu får ni se hur de blev=)


Och de frodas i mitt grönsaksland titta!!!!



 

hejj hå ludentå

Av mly - 16 juli 2007 15:50

Idag väckte Veronica mig. Hon tyckte vi skulle åka bada, vilket var en jätte bra ide´! Så hon häm,tade upp mig, vi hämtade frida och åkte till vad de nu hette hrm.. iafal vid njurunda.. berga nånting=) jätte lång grunt! Tog massa bilder men linus har pilllat med hårddisken så den säger att den är full, vilket jag inte fattar kan inte lägga över bilderna från kameran =/ blir bilder ikväll, kika då;)


Vid badet var även Linda, sandra och hennes bävis Tuva, och sen Johanna och thea...


Kom just hem, ska hoppa in i dsuchen.. Linus och kalle kommer hem snart och frida och veronica skulle bara fixa köttet å duscha sen ska vi grilla här. *gott!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards