Alla inlägg den 20 juli 2007

Av mly - 20 juli 2007 23:29

såå jävulskt mätt efter att vart på biteline med ida och veronica. Blääe.... Fick rå ånget och var tvungen att börja träna. Stängde in mig i sovrummet o satte på musiken o körde igång=) Nu jäklar ska ja komma igång... Inge pizza och annan skräpmat, ska komma i lika bra form som för nåra år sen!!!..=)


Det är väl bara att ligga i då. Ska promenera på mårnarna åxå.   Och kanske börja anväbnda mitt träningskort är ju en idé=)

Av mly - 20 juli 2007 15:02

Ttta va fint det blev med krukan och blommorna? :)

Köpte även färsk mynta! Äntligen älskling har du färsk mynta som du kan ha i din drink *ler* Du som alltid frågar om de, fast på krogen dock =) Och sen en kruka med basilika.

 Var sedan och planterade hos Lasse & gunilla och fikade macka och te där. Kom nyligen hem har vattnat mitt land och mina nya blommor. Linus slutar om 1 tim ungefär men han skulle planera mötet han ska ha imårn så han kanske kommer lite senare. Vi får se....


Mykcte sugen på Biteline nu=)


Av mly - 20 juli 2007 10:14

Ska ju på Biteline ikväll ..with the girls... Taco Buffé.. Så himla sugen redan nu.. Mmm gott!


På morronen idag har det hunnit ringt 10000 grr i linus mobil, dom trodde han öppnade imorse, men linus börjar ju 10.30 ? knpeigt schema dom har med öppning verkar ju inte troligt. Jaja!
ja kanske ska till Ortviken och kika på blommor med Gunilla idag. Blommor till min stubbe : ) men nu börjar magen blir sugen på frukost. Ska kika vad som finns.


Vädret är mulet idag med, men de känns som solen skulle vilja kika igenom.Hoppas


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards