Alla inlägg den 17 juli 2007

Av mly - 17 juli 2007 19:43

har just ätit soppa. tom Kah Gai med vitlöksbröd. Jätte gott! Nu är ja super mätt Kikade på nåra vänner avsnitt medans åxå. Dom är kul!


Nu hör ja att det börjar åska, mindre kul=/ Ganska mörkt på himlen. Tur linus är hemma i alla fall.. Klockan 21 ska vi kolla på en kul film på 6an. Mindes ej vad den hette men den är kul : )

Av mly - 17 juli 2007 13:35

så där nu är jag hem kommen från stan, va de är kvaft ute. Känns osm de hängr både regn och åska i luften! Uscha tycker inte om sånt. Inte åska i alla fall!


Hittade lite lampor på stan i ek.. Kommer passa jätte bra i vårt vardagsrum, ska sedan köpa nåra snygga lampskärmar som ska matcha nya tapten sedan. Ut med det gamla och in med det nya =)


nu är ja baoota hungrig, tortelinin står och kokar på spisen, ska skära lite lök och tomat som ja ska ha till sen en ost sås, det blir gottis=)

Av mly - 17 juli 2007 11:03

Ja typ ingenting :) Chanel är ute i hallen och busar, men låg just i mitt knä jätte mysigt och gosade men sen var jag tvungen att flytta hon när jag skulle fixa min fruksot och nu har hon inte tid att gosa mera=/


Ja vet inte vad jag ska göra idag:( Tråkigt. Inge kul alls. Linus jobbar till 16.00, vi kanske ska träna ikväkk, får se hur det blir. Body pumpen börjar 17.00 vilket blir kanske lite tajt om vi ska hinna och äta också.


Men jag ska väl ta mig en promenad då. Ska ju i alla fall köpa frimärken till mina 2 tradera grejer som ja ska posta idag! Jag kommer handla slut på Hydro mackens frimärken=)



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards