Alla inlägg den 28 juli 2007

Av mly - 28 juli 2007 23:13

Har ätit fantastiskt god mat på Chats ikväll, dom hade besök av nån kock från GBg som hade nån speciell meny. Åt vaktel till förätt med nåt mera, jätte gott! Lamm till varmrätt och sen nån efterätt med marräng glasss och jordgubbar med citron- kola sås,,,,, Mums : ) Är suuupr mätt nu....

Av mly - 28 juli 2007 19:27

Maya, Ellen Andersson


Dopet blev bra, men Maya hade vissa invändningar när prästen pratade.. Men hon blev döpt i alla fall : ) Helene sjöng underbart i kyrkan, hon är verkligen en höjdare på det där!! Vi ska föresten ses nåt nästa vecka, jätte skoj tycker jag!


efter dopet blev det massa bilder, lägger upp nåra bara.. Sen smörgåstårta och vanliga tårta! Många fina presenter av alla dess slag, böcker, pengar mm....


Nu ska vi åka och äta på Chats med linus föräldrar... Magen börjar faktikst kurra trotts alla slags tårtor under dagen=)

Av mly - 28 juli 2007 09:28

Ja som sagt hade inte så mycket att göra igår kväll. Kände att jag ville hitta på något, men Linus orkaade inte! Jag visste att Veronica skulle ha fest så ja fixade i ordning mig och Linus skjutsade dit mig.


Vi spelade Buzz, ja kom sist alla gångerna:/ Förutom sista gången när jag fick vara i samma lag som Sara: ) Piuh tur, abbars tror ju alla att jag är värsta dålig *ler*


Fotade lite åxå, givetis.. Man måste ju ha bilder till bloggen! Halllåå =P

Har lärt mig att det funkar kanon att använad självutlösaren på kameran, BARA man har ställt kameran i rätt höjd. Annnars är det risk att den typ fotar Bordet?! : ) Men många najsiga bilder blev det iafal Jag lovar Frida ;)


Drack vin och shottade sourz pineappel, mums ... Jag valde dock att inte följa med ut, utan Linus hämtade mig vid 00.00 Kan säga idag att det var en jävla tur det! För min huvudvärk idag är inte och leka med och vi ska vara i kyrkan om några timmar........


Nu halv ligger jag i soffan och känner mig allmänt seg bara hoppas jag blir piggare annars dör ja! Nu ska ja ut på trappen och ta lite luft tror ja .. Sen är det Dop!!

Kramis

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards