Alla inlägg den 9 juli 2007

Av mly - 9 juli 2007 21:22

Här är vår lilla underabara Chanel. Hon tycker åxå om att sitta vid datorn: ) fast hon står hellre framför skärem och jagar pilen efter musen *ler*

Hon är för söt !

Av mly - 9 juli 2007 17:57

Hej haha ...vädret gjorde så att jag inte tränade idag! Det var inte mitt fel=)

Skulle ju upp på macken för att köpa frimärken, mötte lasse där. Vi drack lite kaffe, sen åkte vi och handlade mat på Max, Sallad. Åkte hem till dom och åt. Sen kom Harriet på besök till dom, fikade lite sen när hon åkt kollade gunilla och jag på film. Rosa, den var bra! =)


Jag sökte åxå 2 jobb idag, ett på Indiska och ett på Bianco. Båda som ska öppna i Birsta!


Snart ska jag laga mat för min darliing kommer hem om 1 timme.  Chanel ligger här i mitt knä och gosas. Jag fick även 4 par Chinos som lasse fått som han inte kunde ha, prislapp kvar och allt. Gunilla tänkte lämna dom till Uff eller liknande, men ja tog och ska sälja dom på tradera =) Vilken nörd ja blivit =)

Av mly - 9 juli 2007 12:23

Vaknade när din klocka ringde 06.45 imorse. Måste säga att du var snabb upp, trodde inte det så här efter 4 veckors semester. Chanel stod i dörrem och mjauade i ca 20 min efter du åkte till jobbet!

hon saknar dig.

även jag.

Komiskt att jag vakna när du har lunch idag =)

Älskkar dig och längtar tills du kommer hem ikväll.


Jag har just packat ihop ett par jeans som blev såld igår. Ska upp på macken och köpa frimärken. Inga nya bud på mina nya saker som ja löa upp igår, men de kommer väl=)


Veronika har ont i huvudet idag, så skippar stan. Ändå inget nice väder*blää*


Funderar på och träna 16.30 idag..hrm. :) Måste börja förbereda mig nu i så fall=P

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards