Alla inlägg den 12 juli 2007

Av mly - 12 juli 2007 18:30

hej min kära familj

här kommer några rader till er. Älskar er jätte mycket! Tänker ofta på er.

Kom på att jag har ju inte så mycket bilder på er, men de är ju kul att ni är med på bloggen också. Pappa hittade jag ingen bild på=/ tyvärr.. Pappa du tar väl så mycket kort att du ofta hamnar bakom kameran.

Er som inte vet vem som är vem, så är bilderna på mina syskon, mitt gudbarn, mamma, min morbor mm....


Puss familjen i Etuna!!!

Av mly - 12 juli 2007 18:19

Grattis lillebror till vinsten i Partille cup 2007

Duktig ni är. Värsta proffsen ;)


Av mly - 12 juli 2007 15:58

se där ja, skulle ta en promenad. Hamnade på Åhléns, vad fint de kommer bli där efter dom är klar med ombyggnaden föresten, jaja..!

Gick upp och skulle kika på inrednings sakerna. Vet du vad jag hittade?

Skit snygga tapeter halva rea priset!!! Inte för att vi har planer på att tapetsera om nu, men vis ka väl i höst! Jag köpte 2 olika fondtapeer. En svart och vit, med mönsterpassning*svårt*;) och sen en med guld och beigh o vitt -- Dom är kanon fina! Kan tänka mig att i har en utav dom i tv-rummet och den andra i sovrummet kanske. Får se =) Men va kul.

Nu ska ja lägga mig i soffan och läsa lite skvaller ;)

Av mly - 12 juli 2007 14:19

Till den underbaraste älkslingen

Älskar dig


Av mly - 12 juli 2007 11:24

Igår kikade vi på någon kul serie som gik på 4an för länge sen, med filip å fredrii. Kom inte ihåg vad den hette men den var kul=) Jag gjorde ordning en milkshake till mig och linus åt 3 isglasss=) Inte nådigt *ler*


Chanel var jätte busig med en papperspåse som hon nu har massakerat! Idag är det fin väder så ja funderar på om jag ska överaska Linus och klippa gräset, bara ja får igång gräsklipparn..hrrm.... vi får väl se =P



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards