Alla inlägg under juli 2007

Av mly - 20 juli 2007 15:02

Ttta va fint det blev med krukan och blommorna? :)

Köpte även färsk mynta! Äntligen älskling har du färsk mynta som du kan ha i din drink *ler* Du som alltid frågar om de, fast på krogen dock =) Och sen en kruka med basilika.

 Var sedan och planterade hos Lasse & gunilla och fikade macka och te där. Kom nyligen hem har vattnat mitt land och mina nya blommor. Linus slutar om 1 tim ungefär men han skulle planera mötet han ska ha imårn så han kanske kommer lite senare. Vi får se....


Mykcte sugen på Biteline nu=)


Av mly - 20 juli 2007 10:14

Ska ju på Biteline ikväll ..with the girls... Taco Buffé.. Så himla sugen redan nu.. Mmm gott!


På morronen idag har det hunnit ringt 10000 grr i linus mobil, dom trodde han öppnade imorse, men linus börjar ju 10.30 ? knpeigt schema dom har med öppning verkar ju inte troligt. Jaja!
ja kanske ska till Ortviken och kika på blommor med Gunilla idag. Blommor till min stubbe : ) men nu börjar magen blir sugen på frukost. Ska kika vad som finns.


Vädret är mulet idag med, men de känns som solen skulle vilja kika igenom.Hoppas


Av mly - 19 juli 2007 23:19

Betsällde just halsband och armband från Cocoo. Dom som är på bild nåra inlägg ner. Armbandet som är som ett bälte, och halsbandet med vingar =) Så sugen på dom jag var tvubngen att beställa dem. Linus tyckte jag var värd dom. inte illa =D

Hoppas dom kommer nångång under nästa vecka. Veronica fick sitt armband hon beställde ganska fort ju!


Natti natti nu ska vi kika på tv el film el nå

kram

Av mly - 19 juli 2007 22:56

Vill skapa omröstning men kom ej på någon fråga eller påstående då är det ju ganska svårt : ) Hrrm.. får väll fundilura ett tag till..

Nu kommer min lilla älskling intrippandes hit. Inte Linus alltså utan Chanel =)
linus brukar iofs inte trippa men men : )

Hon la sig på gardiner på golvet som ja håller på att byta ut

hon är för söt!

Tror linus ska flytta in hos våra nya hyregäster, senaste 2 dagar har han varit mera där än hemma ju! =P

(nää de är inte 2 unga tjejer som bor där;)

Av mly - 19 juli 2007 22:35

Äntligen kan vi kika på tv. Utan att ehöva använda gaffeln *ler*

Typiskt att det börjar funka en sån härn dag som torsdag, när det aldrig är nåra bra tv program, men det är ju bra att vi äntligen kan kika! =) Parabolen har ju strulat sen i maj sen orkade vi inte fixa den, men idag är det gjort =) Nu blir ja väl en tv nörd istället för blogg nörd ;)


Middagen blev jätte sent idag, blev bara så ... lövbiff o potisgratäng! Linus är uppe hos en hyresgäst och ordnar med hans digitalbox, Linus är verkligen hjälpsam i alla lägen. Ja tror inte han förstår att han igentligen är för snäll! Han måste kunna säga ifrån ibland... älsklingen min.... Hoppas du kommer ner snart så kan vi kika på nån film!


Puss & Kram

Av mly - 19 juli 2007 18:46

Var en sväng på Birsta idag Igen =)Fats idag med Gunilla, hon köpte dop present till Maya! Givet is kikad evi in på Boom, så mycket kul där så det är inte sant : ) eller jo det är sant *ler* jaja!

Jag köpte svart gardiner genomskinliga med rosor på. Försökte ta en bild när ja hängde upp dom, ska inte hänga upp dom än, men ville bara visa mönstret=) Ska inte hänga upp dom förrän vi har ny tapetserat, passar bättre då här inne oxå=) Köpte åxå jätte söööta ljuslyktor i rosa ;) Mee like..


Linus och Lasse har fixat med balkongen, bytt brädor o så. Så fort dom är klar jag ska jag måla det! Men det får nog blir imorgon för klockan drar iväg!


Ska fröska ordna med parabolen idag med så vi kan få lite tv?! Hmm, har inte haft det sen i maj kanske. Men vi har klarat oss fint ändå =)

Av mly - 19 juli 2007 12:58

Tog oss en lång sovmorgon idag och gick upp runt kvart i tolv. Sitter nu och äter frukost. Jätte mätt!

Linus och Lasse ska fixa me balkongen och jag och Gunilla ska till Birsta och kika på dop present till Maya. Nån barnstol eller va det var.

Chanel jagar en fluga i tv rummet som hon försöker prata med hon låter så konstig. Vore kul om man förstod vad hon sa : )

Vädret är grått och blåsigt. Ser lite blå hilen bakom det grå faktikst!

Nu ska vi plocka undan det här och fixa till oss..

see ya

Av mly - 18 juli 2007 20:08

Vilka fina smycken. Tur att du tippsade mig om den hemsidan Veronica : ) Men nu är ju problemet att jag bara vill Köpa Köpa Köpa : )

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards