Alla inlägg under juli 2007

Av mly - 23 juli 2007 17:29

Ska på dop på lördag,

Vet ej vad jag ska skriva på kortet. Nån som får till nåt fint?

Av mly - 23 juli 2007 17:05

Mina smycken kom idag, ja trodde inte de för ja kolla posten vid 13.30 då var det bara reklam=( tänkte att nä kanske imårn då, men sen när ja kollade nu när ja kom hem från Gunilla. Då hade posten kommit fast mkt senare på dagen då. är väl nån sommarjobbare, inte samma tempo som de vanliga ;)


Jätte fint armband och halsband, mkt nöjd! BAtterina i kameran var slut som dom laddas kan ej visa bild nu, kan ta tills kvällen får ni se.


Var ner på stan idag iafal, Gunilla ska byta en klänning osv. vi hamnade på H&M och ja shoppade loss på en klänning, svart jkätte fin! =)


Hittade jätte fina kläder på Exit till lilla Maya åxå som vi köpte : ) Köpte oss sedan en sallad där vi trodde bagetterian låg. Vart ligger bagetterian nu?? Nån som vet? hmm.... de var nå nytt ställe som låg där nu, dom hade ingen logga eller nåt. Men vi kände iugen han som hade de. Vi mötte han på Snabb gross, när vi var där förut. Jaja de var gott iafal=)


Ska strax börja med maten, köttfärsbiffar med lök o potatis de blir smarrigt för mig å hhjärtat. ja har även tagit hem acocalyposo eller var den heter, kan vi se den ikväll... puss så länge

Av mly - 23 juli 2007 13:17

Vilken fin dag med sol inte varje dag det inte. Var upp på macken och skulle köpa frimärken, mötte både lasse och gunilla. Postade mitt brev och knallade hem och åt lite annanas och banan, gott... Har setat och läst lite bloggar en stund.


Ska ner på stan med Gunilla strax, hon skulle byta en klänning och ja ska köpa dop kort till lilla Maya.


Chanel är tröttis, ligger och sover på sin puff... Kanske man ska kolla om min beställning från Cocoo ha rkommit och ligger i postlådan... Hopppas!!!! =)

Av mly - 23 juli 2007 10:46

Hej! Kunde inte blogga igår, bloggen låg ju typ nere* katastrof* ;)

hehe nerå.. Vi var på picknick vid sidsjön, satt på en brygga.. åt första pastasallad med kyckling med vitlöksdressning som jag gjort.Sen avslutade vi med lite fruksallad och hälsogodis =)

Jätte gott! Så mysigt och ligga på bryggan i solen där..


Måste vi göra om..=)


Igår kväll senare gjorde ja ordning 2 matlådor till linus så att han har nu måndag och tisdag, sen tvätttade jag lite och så. hjärtat spelade Wii, Zelda.


Kanaon fint väder idag, man kanske ska sätta sig på gården och sola lite?! Ska komma en tjej idag och hämta min kjol som hon köpte på tradera. Hon skulle på semester och åkte igenom sundsvall nångång under eftermiddan. Scary.. Ne men det går nog bra...


kommer lite bilder från pick nicken här......

Av mly - 22 juli 2007 12:38

hej, det var Gigantisk personalfest igår ;) hahah kul ja var *ler*


Vi var på norra berget och grillade, spelade brännboll, tipspromenad och lite hjärngympa =) Jätte bra ordnat av Christoffer och hans tjej!


Faktikst ganska många där i var väl en 30 pers som åt mat ändå var det döö mkt mat över =) Tips promenaden vanns av Norberg, vilket ja inte kan fatta hur. han läste ju fel på varje fråga.

Första frågan löd: Vilken av dessa är släkt med tomaten?

1. Plommon

X. Potias

3.Gurka

Norberg läste.

Vilken av dessa är släkt med tomaten?

haha....

jaja han vann i allafal en gasolgrill...!!! Fusk=)


Frida fann i alla fall den bästa förklädnanden där borta, ett rabarber blad som hon satte på huvet, såg typ ut som ja vet inte. Nåra sa att hon var lik som där på pirates båten som är ett dö skepp:) avgör själva(bilden nedan)


Skjussade linus just till jobbet! Jätte fint väder ute, handlade lite på willys. Linus och ja ska ha picknick efter hans jobb. Det är ju sommarsöndag, så han jobbar till 15.00 bara =) Så ja ska förbereda pastasallad och till efterätt fruktsallad..... mysigt!!!


Nu ska ja ut i solen...kram

Av mly - 21 juli 2007 16:27

KLÄDER

Skor: Hmm...favoriterna är nog mina tofflor i militärmönster, sköna att bara vara i: ) Sen finns de ju nåra till skor på hyllan som vi älskar.

Sneakers: Njaae, nåra vanliga pumpa och adidias skor har ja.

Jeans: Lee  , Fornarina

T-shirt: ja det funkar

Underkläder: Nelly.se och H&M







ACCESSOARER

Väska: Gucci

Plånbok: Gucci

Solglasögon:Chanel
Klocka: En svart och lila Roxy.  Och en svart Axent.



TEKNIK

TV: En 32" LG på väggen i sovrummet och en 50" Lg på väggen i vardagsrummet.

Stereo: En philips på väggen i köket, en yamaha i sovrummet och sen yamaha hemmabio i tv rummet.

Mobiltelefon: SonyEricsson

Mp3:En jätte gammal advent mp3

Dator: Någon slags dator som lin us beställt på nätet och plockat ihop själv, ingen aning vad det är för någon, men skärmen är ju på Tv iafal.

Kamera: Casio Exilim 7.2 medga pixel






BADRUM

Tandkräm: Colgate

Tvål: palmolive

Hårprodukt: Lite olika faktikst, just nu barnängeln

Parfym: Ralph Lauren, Paris Hilton

Hudkräm: Någon ja beställt från nån slags poster tjosan, luktar kokos.

Huvudvärkstablett: Ipren






MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Bonaqua pären

Öl: Helst inte!

Vin: Rött

Bröd: Lingönbröd

Choklad: Brukar inte äta. Chokladsås slinker ner;)

Glass: 88:an


Säng: Cumulus 180 cm, eller den är nog 200 cm.. *hmm* =)

Lakan: Bomull

Espressomaskin: nää


Kylskåp: Electrohelius

Porslin: IKEA, Boom,




FÄRDMEDEL

Bil: Audi TT, Nissan Sunny

Flygbolag: Olika.

Taxibolag: ingen aning:) Åker sällan taxi.

Cykel: Min cykel är kvar i Eskilstuna, men jag har en svart Kronan cykel





ÖVRIGT

Frisörsalong: Jess

Bank: Swedbank

Bensinstation: Hydro

Gym: Kort på Ego, men endast använt 1 gång, men nu ska det bli andra bullar!! =D

Av mly - 21 juli 2007 16:17

Hej idag var det första dagen på mitt nya nyttiga liv : ) Får se hur länge ja klarar mig och hur det går. Började iafala med att när jag vaknade kl 10.00 gick jag ut och gick 1 tim. Bort till Grablo och över bron mot Fresks och sen hemåt. Jätte skönt : ) Kom hem, åt en fruktsallad till frukost! Sen började jag måla balkongen,efter en studn på linus pappa och hjälpte mig! Piuhh.. tur..


Men vi märkte att färgen inte skulle räcka så¨vi for till Birsta och köpte mera, stannande på macken och handlade lunch, Sallad! Nu är ja klar med innersidan, vågar ej stå på stege och måla yttersidan, de får lasse göra. =)


Jag har just dushat nu, ska ikväll på personalfest med Gigaten. Brännboll och grillning... Ja blilr nykter ska köra herrskapet tänkte jag: )

kommer väl upp lite bilder ikvä'll sedan från p-festen : )

Av mly - 20 juli 2007 23:29

såå jävulskt mätt efter att vart på biteline med ida och veronica. Blääe.... Fick rå ånget och var tvungen att börja träna. Stängde in mig i sovrummet o satte på musiken o körde igång=) Nu jäklar ska ja komma igång... Inge pizza och annan skräpmat, ska komma i lika bra form som för nåra år sen!!!..=)


Det är väl bara att ligga i då. Ska promenera på mårnarna åxå.   Och kanske börja anväbnda mitt träningskort är ju en idé=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards