Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Chanel

Av mly - 1 juli 2007 21:13

I och med att kameran var helt paj idag när jag skulle använda den får vi lägga upp lite bilder som redan finns i datorn! Här skickade Micke(linus bror) Några bilde rpå vår lilla Chanel=) sötnos..


Idag had evi besök av Alexandra och Andreas och deras 2 barn Theodor och Tuva-Lisa. Vi grillade hamburgare och åt glass och meloner. Jätte gott..


Var över en sväng till Micke och Marina oxå, Linus hjälpte dom med deras markis och marina hjälpte mig lägga upp lite jeans på Tradera. Får se om det blir sålt!! Man har ju råkat växt ur lite jeans sedan man flyttade hit. Måste vara klimatet....*ler*...


Nu är Linus och hämtar mat, ja är jätte hungrig... Imorgon ska vi titta på en ny kamera och sen en steroanläggning till altanen. Jag ska kl 12. träffa alexandra och äta lunch med henne åxå, sedan ska ja ta hand om tuva-Lisa och teo medans hon jobbar och andreas ska repa med sitt band. Det ska bli kul.

Linus ska ha öl maratoon imårgon --> tills tisdag.. Ja säger inget mer=)

 
 
Ingen bild

KlG

1 juli 2007 22:36

Tjaba, min gud-dotter. Hoppas att alla bilder gick fram. Joakim ville att du skulle ha dem. Du är duktig själv ser jag på att ta bilder, eller är det inte du? Vill tacka för att du hjälpt mig med GPS. Skall besöka 12 storstäder i höst och behöver denna. Har semester med Joakim fram till sista veckan i juli. Frugan jobbar på ICA Stenby. Hoppas att du och Linus mår bra.

Joakim tränar på "pottan". Kaqstade pappas fjärrkontroll i akvariet och vill när han tittar på fiskarna (på thai säger han; jag vill äta). Annars är allt ok! Han är social och duktig trots två nya föräldrar.

Maten får han i sig trots att vi är oroliga. Tjaba,

Kram Göran

 
Ingen bild

mamma

2 juli 2007 19:44

Ha en trevlig gatu fest vecka ...hoppas ni får bra väder själva åker vi ons natt mot götet och hoppas att det går bra även detta år för handbolls grabbarna..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards