Alla inlägg under december 2008

Av mly - 3 december 2008 14:29

Jag har letat och letat efter en klänning. Hittade massa fina på Nelly, men så svårt när man inte vet om de ska passa nå bra. Vill ha en till jul och till nyår. Svårt det ska vara då!


Chanek stod just och mjuuade massa i fönstret nästan hysteriskt!

Jag gick fram och kikade utanför stod en av våra hyresgäster med sin katt i famnen.  . . .


Nu börjar ja bli hungrig på nån lunch!

Vad ska man slänga ihop då?

SKa kika i kylen..

Av mly - 3 december 2008 13:21

Rosorna som Linus fick av mig på vår 2 års dag:)

Dom luktar så gott!


Vår amaryllis :)


Chanel ligger och myser på sin kudde :)

Av mly - 3 december 2008 11:42

Idag vaknade ja först imorse när Linus skulle upp vid 8...

Blev jätte pigg, tänkte ja kommer aldrig kunna somna om..

Men där hade jag fel, vaknade fem i halv 12.. Jag blev helt paff, inte sovit så länge på länge! Jag var ju skit trött igår så ja behövde nog det.


Nu kokar jag ägg, ska äta hjortron yoghurt och dricka jätte gott te från kahls, jordgubb vanilj ett rött te. Så gott!


idag är jag ledig, undrans vad man ska göra. Jag har ingen bil... och blask väder ute! ska man hålla sig inna kanske :) Skönt förvisso att ta dte lungt bara!

Av mly - 2 december 2008 19:11

tack för fina kommentarer ....Kramar..


Nu har jag just kommit hem, slutade kl 17.00, men var inte hemma förrän strax innan sex, trodde ja skulle få med mig Linus hem så ja väntade sen gav ja upp å åkte hem själv...


Gick ut och gick men de var halt och för mkt snö så blev bara en kort sväng på 15 min, gick hem och skottade snö, så nu har ja skottat hela gården.. Känner mig så duktig! Hooppas Linus ser nåt när han kommer hem..

Hållt på i 1 timme med skottning, man blev skit varm, de var ju tungt åxå1 Har ju kommit säkert mer än 1 decimeter snö idag...


Nä nu sk aja sttyra upp nån mat, får vi se om de kommer nån Linus...

Av mly - 1 december 2008 17:57

En utav mina pyssel grejer är klar. Målade klar den nyss:)

Dom är givetvis då helt vita, är de gips kanske.. Sen får man måla precis hur man vill. Min första tomte fick bli orginell, den andra kanske ska bli lite annorlunda. Sedan ska ja måla snögubben också. Jag tycker de är skön avkoppling att sitta och måla. det är super roligt! bra idé Ida, vi kan starta eget du och jag ;)


Idag har jag vart på stan med Frida. Köpte julklapp till Linus och lite grejer till mig själv. Det var länge sedna ja shoppade något till mig själv, då jag dom senaste 2 månaders har lagt pengar på julklappar men är klar nu=)


Idag har Linus och jag vart tillsammans i 2 år. Jag hoppas de blir många år till! Jag har köpt 10 st röda rosor till han och skrivit ett fint kort. Tänt massa ljus hemma också. Ska laga lite mat snart också.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards