Alla inlägg den 15 december 2008

Av mly - 15 december 2008 18:46

Min pappa hade köpt en as cool t shirt till mig.

den är från Gina Tricot..

det står:

I´ve got black belt in shopping

;)

Lite kul tyckte jag!

Av mly - 15 december 2008 18:41

Alltså, kan ni fatta att det är jul nästa vecka. Jag har icke förstått de riktigt än.. Förvisso kändes de som jul redan i helgen som var...


Men nu när man var tillbaka på jobbet idag så slog det mig att det var redan nästa vecka de var jul. Vi har inte ens hunnit köpt en gran än=/ Måste göra de nu i veckan!


idag har jag som sagt jobbat, jobbade 8-16.... Fick skjuts av Burman hem, snällt...  När ja kom hem bytte ja om, gick ut och gick en sväng, slutade med att ja kom hem med en ögonskugga från make up store! jag som aldrig använder sånt.. Får se om jag får till nåt till helgen då vi ska ha julfest med jobbet! Tur som ja har världens bästa familj som köpte så fin klänning till mig i julklapp som ja tänkte ha på mig på julfesten åxå! Toppen då slapp man köpa sig en..


Nu ska ja bläddra igenom Buffé tidningen som kom idag..

Sedan ska ja slänha ihop lite mat, idag blir de.. Man tager vad man haver eller hur man säger...


Då blir de...


Några kycklingben (eller alltså filer med ben) Som ja just nu har i ugnen..

Ska steka nåra kycklingfilér åxå tillsammans med lök och morötter.. Ska koka pasta... När pastan är klar ska ja blanda ner pastan med kycklingen morötter och sen blanda ner ärtor och paprika.. har en sås i frysen som blev över en gång förut, super god.. ska hällla över den och låta de koka ihop.. vad sägs?=) Jag hoppas de blir gott!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards