Alla inlägg den 7 december 2008

Av mly - 7 december 2008 20:10

Jag har börjat pyssla med roskransen som jag visade bild på förut nåra inlägg ner... Men ja hade köpt för lite tyg, ska köpa mera imorgon! det kan nog bli bra, men det var svårt.... Gjorde lite A´la min egen stil åxå, för ja missade att ma skulle limma fast tyg rosettena, ja tog ståltråd. Så vi får väl se :) Men kan inte göra nåt mera idag. Blir mera imorgon!


Till kvällsmat idag blev de köttgryta med plommon och äpplen. Det var jätte gott!


Idag är de vår sista "nyttiga" dag.. Har ju hållt på i 4 veckor...

Vi ska ju fortsätta vara nyttiga, promenera och så. Det känns skönt!


Jag har minskat 6 cm runt låren. 6 cm över rumpan (höften). 9 cm i midjan. Magen (mätt vid navlen) 7 cm.. Så nåra cm har de blivit =) Känns bra!


Imorgon är jag ledig. Ska fixa lite grejer på IKEA, tvätta och så... Lite att fixa med... Ska ta en prommis åxå!



Av mly - 7 december 2008 09:53

Vi vaknade rätt tidigt idag... Så fast vi jobbar idag , så hinner vi äta frukost tillsammans.. helt otroligt de hinner vi annars bara göra varannan helg : )


Så nu ska vi äta lite frukost...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards