Alla inlägg den 14 december 2008

Av mly - 14 december 2008 18:53

Här kommer lite bilder...


Jag och min älskling


Jag och min älskade mamma


Mitt gudbarn, Joakim


Min söta syster och hennes härliga kille Martin



Vi klädde granen på  fredagskvällen, super mysigt

 


Min underbara lillebror, Wille

 



Tänkte fota julklapparna åxå, men vi fick så många så de gick inte : ) allt var så fint.. har ställt upp willes fina foto i sovrummet och ljuslyktorna.. Man måste ju nästan ta och bjuda på glögg åxå från vår "glöggtunna" vi fick av min bror... Syrran gav mig bla.. en träningsboll eller vad de kallas, toppen bra.. behövs ju nu när man blivit nytti;) Sedan fick vi jätte massa mera grejer... Tänkte visa en grej som är super fin som jag fotade

Jätte fin ställning med en kruka sen massa hyacinter...


Tack alla ännu engång för alla klappar

.. Alla fastnade inte på bild heller =( Synd.. får fota mera en annnangång!


Av mly - 14 december 2008 17:16

Så där då, vi kom hem för en timme sedan ungefär.. Köpte med oss mat från Ming Palace, gott! Har ätit nu samtidigt som vi kikat på PrisonBreak..


Helgen har vart underbar... Jätte mysigt! Det kändes verkligen som jul..

tack alla för underbara julklappar och för en toppen mysig helg!

Hoppas vi ses snart igen...


Chanel är jätte glad att vi är hemma, hon pratar masssa !


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards