Alla inlägg den 24 december 2008

Av mly - 24 december 2008 23:37

Nu är julafton över eller inte... Men börjar ta slut i alla fall!

Var en mycket trevlig dag med god mat, trevlgt sällskap och sjukt mycket paket!


Vet ni vd jag fick av Linus? Ja fick örhängena från efva Attling som ja önskat mig, som han sa att han inte hittade!! Sen fick ja en sån därn shiatssu massage från Obh nordica, den med värme och nackmassage.. Fick även body butter, en gossip girl bok, 3 våningskakfat, och en singstar skiva.. Värsta mycket.... Såå Nöjd! Fick masssa mera från Linus föräldrar och micke och marina åxå, allt var såå bra!


Kommer bilder imorgon från julen...

Nu är vi hemma..


Jag har just kört lite ryggmassage : ) Har satt på mig örhängena , Nu sitter Linus och får massage.. hihi...


Tack alla för denna dag!


Hoppas familjen i etuna hade en toppen jul åxå! Love You!

Av mly - 24 december 2008 09:00

Hej!

Trots att ja kom i säng vid 02.00 igår är jag redan uppe, har ju börjat jobba åtta en lång tid då vaknar man den tiden!


Nu har ja tänt alla ljusen i tv rummet, ja hat ätit en clementin....Linus sover! Vi ska byta en jul klapp påmorronen, han får en bok av mig. Den där Snabba Cash....


Ha en trevlig Jul alla Så ses vi i morgon!

Av mly - 24 december 2008 00:58

dte har vart en lång dag på jobbet.. började 8 och kom just hem...


Nu ska ja marinera revbenspjäll..... Som ska ligga över natten! sen duscha, sen hoppas ja att linus kommer hem snart åxå...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards