Alla inlägg den 3 december 2008

Av mly - 3 december 2008 21:55

Jag tänkte lägga en beställning på färgade linser.

Men kan inte bestämma mig för bruna eller blåa.

Vad tycker ni?


 

Jag har haft båda färgerna tidigare..


Hjäälp mig nu!

Tänkte beställa idag men ja gör de imorgon istället!

Då vill ja ha lite tips här :)

Av mly - 3 december 2008 18:46

denna vore kul att göra. fint att dekorera med man kan även ha den på dörren! :D Allt från Panduro.... Måste ta en kik där nån dag!

Av mly - 3 december 2008 17:55

Nu har jag målat klart båda tomtarna

och snögubben!

Vill ha mer att pyssla med..

Ett presentkort från Panduro är ingen dålig julklapp=)

Haha!

Av mly - 3 december 2008 14:29

Jag har letat och letat efter en klänning. Hittade massa fina på Nelly, men så svårt när man inte vet om de ska passa nå bra. Vill ha en till jul och till nyår. Svårt det ska vara då!


Chanek stod just och mjuuade massa i fönstret nästan hysteriskt!

Jag gick fram och kikade utanför stod en av våra hyresgäster med sin katt i famnen.  . . .


Nu börjar ja bli hungrig på nån lunch!

Vad ska man slänga ihop då?

SKa kika i kylen..

Av mly - 3 december 2008 13:21

Rosorna som Linus fick av mig på vår 2 års dag:)

Dom luktar så gott!


Vår amaryllis :)


Chanel ligger och myser på sin kudde :)

Av mly - 3 december 2008 11:42

Idag vaknade ja först imorse när Linus skulle upp vid 8...

Blev jätte pigg, tänkte ja kommer aldrig kunna somna om..

Men där hade jag fel, vaknade fem i halv 12.. Jag blev helt paff, inte sovit så länge på länge! Jag var ju skit trött igår så ja behövde nog det.


Nu kokar jag ägg, ska äta hjortron yoghurt och dricka jätte gott te från kahls, jordgubb vanilj ett rött te. Så gott!


idag är jag ledig, undrans vad man ska göra. Jag har ingen bil... och blask väder ute! ska man hålla sig inna kanske :) Skönt förvisso att ta dte lungt bara!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards