Alla inlägg den 21 december 2008

Av mly - 21 december 2008 22:45

Svar till Gunilla.... Jag har inte glömt revbensspjällen, ska göra dom den 24/12 på förmiddagen...


Här kommer lite bilder från vår julfest med jobbet i lördags


På jobbet innan vi åkte till Södra, jag Frida och Sandra. Såry för min ofina min : ) Men de är lite typsikt mig haha..


 

Söta Frida : )


 

hej hej Henke Och Freddi


 

Christoffer, fråga mig inte vad han gör, men det var en kul bild=)


 

Jag och magnus och hans laxmacka...


 

Micke och Marina...


det var ett urval..... finns nåra till, men man kna ju inte ladda upp alla : )

Av mly - 21 december 2008 22:20

TjooHoo


Snart Jul, det märks lite här och var..

Efter jobbet idag åkte jag hem och lagade mat, de blev kokt potatis, stekt lök och sen kött och sedan gjorde jag en egen skysås typ... Och sallad givetvis! det var suuper gott..


Vi kikade sen på parlamentet nu kikar vi på filmen, Inside Man, har sett den förut men den är bra...


Imorgon är jag ledig... Har Masssa att göra..


* Städa

* Handla

* Rulla/ Steka ca 2 kilo köttbullar

* Göra 3-4 olika sortes julgodis

* Det var något mera.. Minns ej


Seda på kvällen kommer min pappa och två av mina systrar och hälsar på på lite julfika... SKoj! Det var länge sedan vi sågs..

Av mly - 21 december 2008 00:53

Hej


Jobbat för fullt idg sen direkt iväg på julfest.

Vi var på södra berget, med slager underhållning, de var helt ok.. gott julbord åxå de fanns allt..Ja fick just skjuts hem av Veronica ja var inge sugen på att åka vidare, linus är hos micke o marina och festar vidare... han ska upp o jobba imårn så ja hoppas han är kvar med eftertanke eller vad man säger.....


nä ja ska väl krypa ner i sängen med min laptop, kanske finns nån spännande web tv att kika på, typ blondindellas web dagbok *fniss*

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards