Direktlänk till inlägg 14 december 2008

jul pics

Av mly - 14 december 2008 18:53

Här kommer lite bilder...


Jag och min älskling


Jag och min älskade mamma


Mitt gudbarn, Joakim


Min söta syster och hennes härliga kille Martin



Vi klädde granen på  fredagskvällen, super mysigt

 


Min underbara lillebror, Wille

 



Tänkte fota julklapparna åxå, men vi fick så många så de gick inte : ) allt var så fint.. har ställt upp willes fina foto i sovrummet och ljuslyktorna.. Man måste ju nästan ta och bjuda på glögg åxå från vår "glöggtunna" vi fick av min bror... Syrran gav mig bla.. en träningsboll eller vad de kallas, toppen bra.. behövs ju nu när man blivit nytti;) Sedan fick vi jätte massa mera grejer... Tänkte visa en grej som är super fin som jag fotade

Jätte fin ställning med en kruka sen massa hyacinter...


Tack alla ännu engång för alla klappar

.. Alla fastnade inte på bild heller =( Synd.. får fota mera en annnangång!


 
 
Ingen bild

Sofia

14 december 2008 20:34

Hej gumman kul å se dig i helgen även om det bara var en minut eller så. Får väl få arsle ur nån gång å ta en tripp till Sundsvall jag. Kom och tänka på (när jag såg kortet på din lillebror) den där gången Richard (var det väl?) som ringde hem till dig och fråga om du inte borde vara på jobbet och så var det inte dig han prata med utan din bror, det var så kul. Saknar dig! kram (fresten kom du ihåg å titta efter mitt lilla hus i kvicksund när du åkte förbi?)

 
Ingen bild

Mamma & Pappa

14 december 2008 21:05

Det var jäätemysigt att ha er hemma här i Eskilstuna. Synd att helgen kändes så kort, bara!...och tack för att fina julklappar från er båda! Kram Mamma & Pappa

 
Veronica

Veronica

15 december 2008 13:08

Vad fina ni är! Skitsnygg slips han har Linus, vart har ni hittat den? ; )
Glad tredje advent..en dag sent. Kram

http://sapho.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards