Alla inlägg under december 2008

Av mly - 21 december 2008 22:20

TjooHoo


Snart Jul, det märks lite här och var..

Efter jobbet idag åkte jag hem och lagade mat, de blev kokt potatis, stekt lök och sen kött och sedan gjorde jag en egen skysås typ... Och sallad givetvis! det var suuper gott..


Vi kikade sen på parlamentet nu kikar vi på filmen, Inside Man, har sett den förut men den är bra...


Imorgon är jag ledig... Har Masssa att göra..


* Städa

* Handla

* Rulla/ Steka ca 2 kilo köttbullar

* Göra 3-4 olika sortes julgodis

* Det var något mera.. Minns ej


Seda på kvällen kommer min pappa och två av mina systrar och hälsar på på lite julfika... SKoj! Det var länge sedan vi sågs..

Av mly - 21 december 2008 00:53

Hej


Jobbat för fullt idg sen direkt iväg på julfest.

Vi var på södra berget, med slager underhållning, de var helt ok.. gott julbord åxå de fanns allt..Ja fick just skjuts hem av Veronica ja var inge sugen på att åka vidare, linus är hos micke o marina och festar vidare... han ska upp o jobba imårn så ja hoppas han är kvar med eftertanke eller vad man säger.....


nä ja ska väl krypa ner i sängen med min laptop, kanske finns nån spännande web tv att kika på, typ blondindellas web dagbok *fniss*

Av mly - 19 december 2008 19:56

Av mly - 19 december 2008 18:40

vi fick en julklapp från bmw på posten, en jul skiva.. Och vi som inte hade nån perfekt! Hur visste dom att jag önskat mig de ? ;) Den är i alla fall super, ska slå på den nu...


idag har jag uträttat lite ärenden, alla julklappar är färdig köpta! Naajs...

när ja yrade omkring i Birsta, sprang ja på Marina och Maya, vi tog en fika.... Kikade sedan runt lite sedan åkte dom jag shoppade klart!


Nu är jag hemma, har just duschat.. Ska testa vad ja sk ha för kläder imorgon kväll (julfest med jobbet).. Måste ju fixa mig på jobbet! (stressigt) hatar att stressa när man ska fixa sig=/ men men blir så....


Ikväll ska vi till Freddi och Annika och få hembakt pizza o glög, gott...

Av mly - 19 december 2008 10:32

Hittade massa fina klänningar från www.leilei.nu


vill ha alla =) Dom är även bra pris på. Ingen kostar över 500:-


 

Av mly - 19 december 2008 10:19

Sitter och kikar lite resor. Vi funderar på att åka antingen stax innan sommaren eller efter sommaren. Om man kollar strax innan sommaren är resor svin dyra...man får hålla ögonen uppe!


idag har jag lite grejer att fixa med. Ikväll är vi vjufna på julfika hos Freddi och Annika.. Mysigt!

Av mly - 18 december 2008 23:22

Rekomenderas..

den var jätte bra!

Av mly - 18 december 2008 21:35

Såå goa apelsiner är på julen..

Så här go är dom aldrig annars!

Nu ska vi dricka te och se den där filmen

vad den nu heter ,

hancock

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards