Alla inlägg under december 2008

Av mly - 6 december 2008 20:20

Idag har vi jobbat...

När vi slutade åkte vi hem bytte om och gick till ICA för att handla lite.

Gick hem gjorde mat, blev egen gjorda revbensspjäll, med bulgur, sallad och guccamole... Det var gott!


Nu har jag duschat och ska bara slappa...

Linus har sovit i soffan men nu ringde Henke och väckte han :)


För första gången tänkte ja kika på stjärnor på is !

Av mly - 6 december 2008 10:25

Uscha buscha..

Vakna med huvudvärk är ingen höjdare:(

Och nu väntar det jobb!

Av mly - 5 december 2008 23:19

Efter jobbet idag for ja hem och gick ut och gick i 30 min.. hem o duschade och fixa mig. Åkte till Birsta och hämtade Linus, åkte hem sedan blev vi hämtade och vi åkte till Linus kusin som fyllde 20 år..


Kom nyligen hem..

 Blev en lång dag men mycket trevligt!


Jag är skit trött nu.. ska nog lägga mig..

Det vankas ju jobbar helg..

Av mly - 4 december 2008 20:36

Idag hade visning på en lägenhet i vårt hus... de kom många! Det var  jue bar :) Får se om de är nåra som hör av sig åxå då..


Vi slutade tidigt idag, kl 12.00..Handlade lite grejer sen for vi till Sju kryddor o åt lunch, dem enda som man kan äta hyffsat nyttig mat, jag åt lax och bulgur suuper gott! detta är vår sista vecka nu att vara nyttig..


Men de knepiga är ju att man vill ju inte börja vara onyttig. Nu när man märkt att man gått ner i vikt o så vill man ju inte gå upp de igen...


Längtar till nästa helg då vi ska ner till min familj och fira jul!!

Av mly - 4 december 2008 13:37

Tack för många tips, dom flesta tyckte bruna... :)

Av tidigare erfarenhet av dom bruna är att när min pupill vidgar sig så täcks de bruna av pupillen vilket gjort att man ser lite sämre och  de leder i sin tur till huvudvärk... Men Jag gillar den bruna massa !


Jag kommer att beställa ett par blåa och ett par bruna :)

Dom dimper nog ner i postlådan nästa vecka!



Jag beställer ifrån www.fargadelinser.com


Av mly - 3 december 2008 21:55

Jag tänkte lägga en beställning på färgade linser.

Men kan inte bestämma mig för bruna eller blåa.

Vad tycker ni?


 

Jag har haft båda färgerna tidigare..


Hjäälp mig nu!

Tänkte beställa idag men ja gör de imorgon istället!

Då vill ja ha lite tips här :)

Av mly - 3 december 2008 18:46

denna vore kul att göra. fint att dekorera med man kan även ha den på dörren! :D Allt från Panduro.... Måste ta en kik där nån dag!

Av mly - 3 december 2008 17:55

Nu har jag målat klart båda tomtarna

och snögubben!

Vill ha mer att pyssla med..

Ett presentkort från Panduro är ingen dålig julklapp=)

Haha!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards