Alla inlägg under mars 2008

Av mly - 14 mars 2008 20:00

Idag har jag slagit rekord på bloggen antal besökare :) wiiee kul.

Undrans vilka ni är endå. Inte en enda kommentar på 162 besökare? jaja.. Ja skriver väl endast om Boooring grejer. Ni är helt enkelt inne och snokar bara! :D


Jobbat hela dagen idag i alla fall.

Nu håller jag på att göra lassange, ska strax ställa in den i ugnen. Vänta ett tag till så är den rpecis klar till Linus kommer hem.

Jobba i helgen så hände ringe spec ska bara softa. Helgerna fram över är ju alla uppbokade så gäller att ta´t lungt hemma och gossa med vår älsklings katt som snart mår prima igen och blir av med tratten på måndag,

Det längtar hon efter! *lovar* :)


Hoppas lassagnen blir lika god som den brukar. Bytte ut vanlig mjölk denna gång till havre mjöken, till bechamelsåsen. Den blir ju något lösare. men hoppas de blir bra endå.


ha en trevlans fredag


Av mly - 14 mars 2008 11:26

VOTE--->

Har snart brist på omröstningar :) hehe kommer inte på nåra nya !

Nu ska ja platta håret o kirra nån frisyr och sminka mig och sen kila på jobbet!


Av mly - 14 mars 2008 11:20

tänk er att ha denna i trädgården...


 


www.usonahome.com


Av mly - 14 mars 2008 10:06

Igår såg vi på Debatt på 1an. Med Blondibella och Ebba Von Sydow bla, flera var med också men. Det gick lite hett till ibland måste jag säga :) jag tyckte det var spännande ,,, hehe,,, Synd att inte hela programmet handlade om shopping !


Vi kikade sedan på filmen som linus hade hyrt. Den hette I want Candy...

DEn var helt ok!


Sen blev de natta....


Nu har vi just stigit upp Linus börjar en timme före mig idag. Ja jobbar även en timme mindre ikväll.I kväll ska jag laga en lassagne så jag har förberett med att köttfärsen är framtagen redan . Bar Emily!


Nä nu ska Lilnus få datorn ett tag innan han ska åka..


Ciaao

Av mly - 13 mars 2008 20:37

Jag och hjärtat har stått i köket som pizzabagare nyligen.

Idag lagar vi egen pizza. T.o.m egen deg som vi grejat ihop inte ens sån därn shake and bake :)

Ska bli smaskigt...


Idag har Linus vart ledig, han har hyrt film och köpt massa godis!

Vi ska även kika på när blondibella är med på TV :) hehe.. *kan ju inte bli mera än spännande* :)


Gick fint att jobba idag även.


Nu ska jag kolla pizzan...



Av mly - 13 mars 2008 09:47

Linus är hemma :)
hämtade han igår efter 21.00 Jätte skoj att se han!

Han åt lite sallad och o ja åt lite fruktsallad.

Sen la vi oss i sängne och kikade på tv...


Chanel sov givetvis på Linus :) hon pratade jätte mycket igår kväll när han kom hem. Hon var väl glad.


Idag är det jobb för mig som gäller. Linus är free, han får gossa med Chanel.


Måste fixxa lite.. bye

Av mly - 12 mars 2008 19:59

hihi.. Dogge kommentaren , Den är fin

men detta halsband är mkt fint

Av mly - 12 mars 2008 18:06

När man är solo hemma. Frida åkte för ett tag sedan. Då vet man inte vad man ska äta, blir ofta köp mat!

Men orkade inte ut i regnet så jag pillade ihop en sallad.

Kyckling, paprika, gurka, tomat, fetaost, spenat blad, sallad, ruccola, majs.

Till det gjorde jag en guccamole dressing.. typ som guccamole fast gooare :)


Maten räcker till Linus med när han kommer hem om han är hunrig!


Nu ska ja se vidare på deal or no deal

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards