Alla inlägg den 12 mars 2008

Av mly - 12 mars 2008 19:59

hihi.. Dogge kommentaren , Den är fin

men detta halsband är mkt fint

Av mly - 12 mars 2008 18:06

När man är solo hemma. Frida åkte för ett tag sedan. Då vet man inte vad man ska äta, blir ofta köp mat!

Men orkade inte ut i regnet så jag pillade ihop en sallad.

Kyckling, paprika, gurka, tomat, fetaost, spenat blad, sallad, ruccola, majs.

Till det gjorde jag en guccamole dressing.. typ som guccamole fast gooare :)


Maten räcker till Linus med när han kommer hem om han är hunrig!


Nu ska ja se vidare på deal or no deal

Av mly - 12 mars 2008 16:26

frida och jag tog en sväng med bilen förut idag och gjorde lite ärenden.

Sen åt vi mat på IKEAm köttbullar o sås å potatis, gott! :)

Åkte sen hem för vi skulle ju få besök av Maya och Marina.

Maya upptcäkte bilderna på kylen på henne :) dom gillade hon!

 


Vi drack saft o åt fruktsallad, yuumie..

Maya busade omkrimg lite och gillade Fridas diadem en hel del ..

 

Tror Maya ville låna de ...=)


Marina, ni får komma oftar. Helt tokigt att ni sist var här när jag fyllde. Men blir ju så att man är hos er oftar nu när Maya är med :) Men en middag någon kväll, vore nice..


Nu ligger chanel i mitt knä, så ja kan knappt skriva.

Linus ringde vid halv 4, dom var op väg hem.. =)

Så han dyker väl öpp senare.

Av mly - 12 mars 2008 08:50

Igår kom Veronica över och åt med oss. Det blev SweetChililpasta med kyckling. Det var gottigott.... Frida och jag drack vin och Veronica med bäsis drack julmust! Det var en trevlig kväll vi kikade lite på tv o så.


I och med Fridas och min tidiga uppgång igår morse var vi as trött igår. Gick o la oss direkt Veronica åkte efter 22.00 Frida somnade rätt fort men ja var vaken ett tag till!


Chanel sov inte med oss i natt heller. Blir väl annat ikväll när LInus kommer hem kan jag tro! Hoppas jag :) Hon saknar nog bara pappsen....


Planer för dagen idag är inte så många, en tvätt är i maskinen. Ska nog upp på södra och köpa ny fondoution. Sjukt billigare än på stan på maskrosen. jaja, så kan lika gärna åka dit upp, synd att de är piss väder annars kanske man kunde fota lite på utsikten.


Marina och Maya kommer över hit på eftermiddaegn och fikar lite. Ja tänkte slänga ihop en fruktsallad. Mycket gott! Tar nog lite bilder på lilla Maya, så får ni se sedan. Hon är såå stor nu :)


Nä nu tror ja frukosten kallar... Byee

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards