Alla inlägg den 4 mars 2008

Av mly - 4 mars 2008 20:25

Hej!


Var ju i Birsta med Frida. Vi åt kycklingsallad på Charm, gottis. Gick ett varv nere, kände oss stressade, hade ju "bara" tre timmar på oss tills jag började :) Vi shoppade lite på Glitter. Jag köpte ett super sött armband och lite söta hårspännen. Det är ju något jag använder varje dag så varför inte ha massa olika söta istället för ett par lika hela tiden!


På H & M blev de lite shopping:


Bikiniunderdel: Har ju en svart överdel redan så dessa ska nog bli bra till.

 

Köpte även denna söta tröja:

 

Och en beigh liknande den blåa ovan fast ingen snörning utan knappar. Men hittade ingen bild på H&M´s hemsida!

Nu ska jag visa Linus mina shopping grejer!


Hejsvejs

Av mly - 4 mars 2008 20:06

Tatueringen blev tok snygg Davve!

Nu blev jag tok sugen på att göra en till.... Hmmm :)

Av mly - 4 mars 2008 11:21

Ska till Birsta med Frida!

Jag åker nu ska till macken

och lämna in en film också.

Av mly - 4 mars 2008 10:37

Min kära bror ska tatuera sig idag

jag sitter och försöker inspirera han lite

Det kommer bli så snyggt davve!! :)

Förväntar mig en bild sedansom jag kan lägga upp här ;)

Av mly - 4 mars 2008 09:58

Trodde jag hade missat de. men det är tydligen reprisen som bröhar nu av gårdagens avsnitt som går vid 13.00 tiden. Pheew.... Det var så spännande igår! :D


idag är det ett toppen väder ute, ser det ut som i alla fall. Men det var rätt kallt. Men blå himmel och sol! Inte illa. Ungefär som Henke på jobbet som är i Thailand :) Fusk!


Börjar sent idag med. Vad ska man göra?

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards