Alla inlägg den 26 mars 2008

Av mly - 26 mars 2008 19:10

 

Grattis Maya 1 år

Av mly - 26 mars 2008 18:42

 

Blev ju så sugen när jag såg Jempas muffins ;)

Det blev JÄTTE muffins ...

Synd att man jobbar resten av veckan.

Ingen som kan komma och fika.

jag och hjärtat får äta eller frysa in kanske:)

BAK

Av mly - 26 mars 2008 16:35

Ikväll är det bakning som gäller:)

Ska lämna LInus på jobbet snart, då ska jag även handla lite ingredienser. Det konstiga är att man ha rju typ allt hemma, varför bakar man inte oftare? Kanske pga tidbrist!

De enda ja behöver köpa var socker som tog slut här om dagen.


De som ska bakas är muffins och sen en äppelpaj/äppelkaka.

Kanske kommer lite bilder senare :) hihi

Av mly - 26 mars 2008 12:17

Nu har vi kikat på nåra avsnitt La Ink.

Man blir så sugen på flera tatueringar när man kikar på det. Dom är så duktiga. Speciellt Kat Von D.

 

grym tjej!


Nu är det lunch på sjukryddor.

Sen är de besök på min bank.

Besök på Linus bank.

Sen hämta vaccinet tills fredag på apoteket.

Av mly - 26 mars 2008 10:40

Och bor i Sundsvall då, om ni är vegitarianer så har jag en perfekt måltid till er. Vi skulle testa ett nytt ställe igår, Thai Hao Restaurang. Vi beställde wokat ris med fläskkött. Saken hör till denna att, vi fick tre små fläskbitar var. Som var i storlek med ja vad ska man jämföra med, dom var väl 2 cm långa. Så vi var inte så nöjda! Dyrt ris blev de då :) hehe


Fattar icke vad de var med oss i natt, varken Linus eller jag kunde sova. Linus vred och vände på sig hela natten, sen la han sig i soffan i nåra timmar. han mår inte så bra. Ja vakna ia lla fall kvart över tie eller nåt, sov hyffsat länge i alla fall, tur var väl det.


idag fyller lilla Maya 1 år. Nu ska vi ringa och gratta hon. Dom är ju kvar i fjällen!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards