Alla inlägg den 6 mars 2008

Av mly - 6 mars 2008 22:24

Sitter och kikar i katalogen för att beställa inför resan..

Men vi är lite oense eller oerfaren med att veta hur mycket man får köpa med sig hem på hemresan? Är det någon kunnig som vet? Köpa med sig, då pratar jag givetvis drickbart ....

Av mly - 6 mars 2008 20:16

hon ska stereliseras eller kastreras eller vad det heter ... Uasch min älskling=( Ja blir så orolig---- Vi ska lämna henne 08.00 imorron bitti!

Känslig som man är så blir man väl lessen, att nåt ska hända....


ussch=(

har just tagit bort hennes mat hon får ju inte äta nu och tills dess hon ska dit=( Hon fick massa tonfisk förut föra ett tag sen så hoppas min prinsessa står sig...


nu måste ja göra mat..


håll tummarna imårn för Chanel..

Av mly - 6 mars 2008 18:14

Ja är väl tidig med pyntet. Men man vill ju hinna se pyntet åxå :)

Vi är ju inte hmma över påsk så varför inte kika på pyntet lite innan! hehe..

Var på stan emd Marina och Maya idag. Maya är så gossig..... Vi lunchade på Wayens... gott! Shoppade lite...


Ja köpte en fins rosa duk(se bild om det syns) med tulpaner på, på living och dessa ljusstakar:

 


Blev fint på matbordet....


Gjorde även om ljusgrejen i tv rummet så nu ser den ut så här:

 

Lite påskig :)


Sen ett litet ljusfat til... :) Kul att pilla med sånt ju!



Sen pula ja ihop nån regj här:

 

Fråga mig inte :)


Påskriset blev de ingen bild på eller Jo längts ner på tuppen, han är söt :)

 

----------------------------------------------------------------------


Sedan for jag och hejade på min älskling.. Saknade han lite..

Sedan blev det storhandling på Willys!


Så nu har jag pysslat lite här hemma.. Det är så skoj! :) Jag gillar de..


Nu ska ja hoppa i i duschen.

Sedan ska ja göra mat om 1-2 timmar.. Idag blir de stekt kyckling filé med bulgur och tzatziki....

Av mly - 6 mars 2008 09:39

Inte en enda kommentar på hela veckan?
vad är det som har hänt...

Jätte trist antingen skriver man bara om ´crap´eller så ja ja vet inte...


Igår kväll i alla fall vad hände..? Ja inte så mycket....

Vi åt mat kikade på Top Model och fråga olle.....Innan top model, kollade vi på fyran, Rent hus! Usch hur folk kan bo?? städar aldrig, så himla äckligt.. Det fick mig att vilja börja städa direkt, tur att ja gjorde de häromdagen men i helgennär vi är ledig blir det städning av kylen!!!!! :)


Idag är jag ledig... På schemat står, träffa Marina och Maya på stan och umgås med dom.. Äta lite lunch och gå runt och kika lite! Mysigt!


Nu ska ja se day our lives.. :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards