Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

Tråkigt!

Av mly - 6 mars 2008 09:39

Inte en enda kommentar på hela veckan?
vad är det som har hänt...

Jätte trist antingen skriver man bara om ´crap´eller så ja ja vet inte...


Igår kväll i alla fall vad hände..? Ja inte så mycket....

Vi åt mat kikade på Top Model och fråga olle.....Innan top model, kollade vi på fyran, Rent hus! Usch hur folk kan bo?? städar aldrig, så himla äckligt.. Det fick mig att vilja börja städa direkt, tur att ja gjorde de häromdagen men i helgennär vi är ledig blir det städning av kylen!!!!! :)


Idag är jag ledig... På schemat står, träffa Marina och Maya på stan och umgås med dom.. Äta lite lunch och gå runt och kika lite! Mysigt!


Nu ska ja se day our lives.. :)

 
 
syster

syster

6 mars 2008 16:00

Men syrran har inte glömt dig :) tänkte blondera håret nu, synd att inte du var här nu vet jag inte vem som ska göra det, och det måste göras nu ser förfäligt ut ;P kram, ps mamma hälsar!

http://isabelle.bilddagoken.se

 
Ida

Ida

6 mars 2008 19:38

Har inte sett "Rent hus" men har sett den engelska versionen. Hur tusan kan folk ha så extremt snuskigt hemma hos sig? Snuskpellar!!Och om man nu hade det skulle jag aldrig våga ta hem tv till mig..

http://www.idahoj.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Isabelle Y

7 mars 2008 11:13

Forlat forlat ..att jag inte skrivit ngt menar jag, har sitter jag och gottar mig och laser din blogg och inte har jag skrivit ngt! ..Kul att lasa om vad du har for dig eller jag menar NI! ..hihi minns appropa pask nar du och jag gick paskkarringar, kul det var och sa ritade vi teckningar som folk fick haha pa typ 15 sek sa dom sag inge vidare ut.. Men allt for godis! Ha det bra! Och Lycka till med Chanels ingrepp :( ..kramar i massor ..din gamle granne i Australien

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards