Alla inlägg den 5 mars 2008

Av mly - 5 mars 2008 19:25

Nyss när jag kom hem från jobbet var allt klart!

Så skönt. Diksen ur plockad.. Maten klar, gud vad det är skönt.

Linus hade kirrat egna hambugare... så nu ska vi äta!

Tjjao

Av mly - 5 mars 2008 10:42

Är det värsta jag vet!

Jag dras med en nu!!

vad ska man göra när dom inte betalar, mobil nummret verkar inte finnas... (kan vara kontant kort) men adressen när man söker på eniro står inte på den personen osv.....


1 dålig kommentar tidigare om att personen inte betalade!!!!!


usch och fy!

Av mly - 5 mars 2008 10:23

Hmmz..

vad mycket tid man fick över när

man gick upp så där tidigt!

Skönt, såg mitt schema för påsken

just, jag är ledig tors-sön..

Jätte skönt!


Blir Vemdalen under påsken. Chanel ska gossas med Kalle och Veronica :) Gulliga ni är som hjälper oss!

Gud va lite klockan är, vad ska man göra? =) haha... håret är fixat, ska bara sminka mig och byta om, de går ju på 10 min :)

Av mly - 5 mars 2008 09:20

Burr termometern på datorn visade idag -14 grader.... ehurm, såg så fint ut ute ju, solen sken och blå himmel.... Men Men... Fast det har gått ner nu... Tur som är!

Jag var ju uppe tidigt imorse, Linus somnade ju vid 22.00 igår och vaknade klarvaken imorse och gick upp super tidigt. Jag gick upp vid 8 då had ehan redan duschat osv.. :) KUl att man hinner ses innan jobbet, det brukar man inte göra =)


Men han åkte för ett tag sedan skulle hämta COF åxå.

Jag börjar vid lunch idag så jag har ingen panik än. Ska sitta här och slöa ett tag till! Ska till att göra mig lite frukost i alla fall så man står sig ett tag, man får ju knappast äta lunch föra Norberg när man kommer sent :) Han vill nog äta då ja kommer in ! hihii...


Ha en fin dag

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards