Alla inlägg den 1 mars 2008

Av mly - 1 mars 2008 17:08

Jag vill gå och se kent nästa helg..... Biljetterna tog slut på typ 2 min i Eskilstuna när dom släpptes där. Det är ju trotts allt Kent´s hemstad!


Men såg idag att dom ska spela här nästa helg. Lite kort om tid att anonsera idag men jaja.. Men Linus gillar inte Kent! =/

Någon som tycker dom är bra som vill hänka på???


Vill så gärna se dom ju!

Av mly - 1 mars 2008 08:28

Godagens!


Nu är man uppe tidigit. men det är ju jobbar helg så why not!

Sitter här och till och platta håret. Att lägga sig ny duschad i håret sen sätta upp det i en toffs , BIG MISSTAKE =)


Sen ska ja kirra varsin god smörgås till mig och min älskling!

idag är det den 1 mars de betyder1 år och 3 månader tror ja d eblir :) Tyckte de borde vara mera mer kanske inte!


ha en rolig dag =)


Kram!

































































































































































































































































































































Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards