Alla inlägg den 9 mars 2008

Av mly - 9 mars 2008 12:48

Chanel ska vara ensam ett tag, men de är nog ingen fara! Vi ska iväg ensväng till Birsta!

Såret ser OK ut (tom jag har kollat på det) Trotts jag är en vekling.. Så de är nog inget att oroa sig för.


Väl hemma se ska vi väl kika vidare på Joey S02. Skoj=)

Av mly - 9 mars 2008 09:31

Rätt häftig bild faktikst.

Jag tog den ifrån vårt hotellrum på Stureplan i somras.

Det ser ut som om den är tagen ur en gammaltidning kanske i New York? Eller hur?=)

Linus ska leka lite med den i Photoshop kanske den blir ännu häftigare.

 

Foto: Emily Törnqvist


Gårdagen var en lugn dag. Vi kikade medlodifestivalen men blev lite tjatigt tyckte vi med så många repitioner av alla låtar hela tiden så vi kikade på Cribs istället! Alltså dom sm är med i cribs, inte en jäkel man känner igen ju! brukade de inte vara kändisar förr? :) jaja... Fint har dom i alla fall.


Dagen då, ja inte så mycket på schemat. Jag skulle behöva lite pengar på min mobil. Dom är slut! Ikväll är det mat hos Linus föräldrar.


Sen ny vecka! Linus ska på regionsmöte i 2 dagar. Uscha ja gillar inte det.

Micke, sen får det vara nog med sånt? Ok ..? :)

Jag skulle ha sovit med Maya och Marina i och med att Micke är med Linus, men jag tänkte inte på att Chanel skulle vara hyffst nyopererad och vill inte lämna henne ensam. Har jag tur får jag något sovsällskap i alla fall här hemma kanske? :) Friiiida?=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards