Alla inlägg den 10 mars 2008

Av mly - 10 mars 2008 19:20

hej hej!


Postade de sista traderapaketet idag. Skönt då var det ur världen!

Har just kommit hem från jobbet. Freddi skulle komma förbi och hämta några nycklar han hade här. Sen kommer Frida också. Skoj!

Man märker att Chanel inte är på topp, hon kommer inte springaden som hon brukar när man kommer hem. Men blir väl bättre, i hope!


Frida ska få värsta middagen här idag *fniss* köttbullar och makaroner. Avancerat va ? :) hehe... men va sjutton.. Nån gång måste man ju äta sånt med :)


Innan jag åkte till jobbet idag, gömde jag en söt lapp i Linus väska!

Och när ja kom hem satt de en söt lapp på dörren och på spegeln i badrummet. Man blir så glad :)



Av mly - 10 mars 2008 10:42

Ja ni kan inte tro de men jag pratar om Days Our LIves! :) *skratt*

Programmet har fått en vändning man aldrig kunde ana för 1 år sedan ! haha


jaja, igår åt vi mat hos Linus föräldrar, mycket gott. Micke Marina och Maya var också där. Maya har blivit så stor tjej. Vi köpte även en 1 års pressy åt henne igår.


Vi kom hem vi halv 11 igår kväll jag var super trött. duschade och la mig i soffan vi tittade på 2 avsnitt Joey, sen blev de sängen.


Chanel är världens sötaste hon vågar inte hoppa på höga höjder fortfarande. Vi har en stol i tv rummet som hon älskade att lligga på innan operationen. I morse försökte hon ta sig upp på den. Hon ställde sig på baktassarna och försökte dra sig upp. Sötnos, de gick ju inte Tur Mamma var hemma och lyfte i baktassen så hon kom upp! Hon har säkert jätte ont:(

 *usch jag blir så lessen i ögat*


och ikväll åker Linus bort i 2 dagar åxå=/ gör inte saken bättre. Det är han som lugnar ner mig när jag blir orolig ju. Vem ska göra de nu? Jag behöver dig älskling...................................

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards