Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Så spännande får inte missa nästa avsnitt

Av mly - 10 mars 2008 10:42

Ja ni kan inte tro de men jag pratar om Days Our LIves! :) *skratt*

Programmet har fått en vändning man aldrig kunde ana för 1 år sedan ! haha


jaja, igår åt vi mat hos Linus föräldrar, mycket gott. Micke Marina och Maya var också där. Maya har blivit så stor tjej. Vi köpte även en 1 års pressy åt henne igår.


Vi kom hem vi halv 11 igår kväll jag var super trött. duschade och la mig i soffan vi tittade på 2 avsnitt Joey, sen blev de sängen.


Chanel är världens sötaste hon vågar inte hoppa på höga höjder fortfarande. Vi har en stol i tv rummet som hon älskade att lligga på innan operationen. I morse försökte hon ta sig upp på den. Hon ställde sig på baktassarna och försökte dra sig upp. Sötnos, de gick ju inte Tur Mamma var hemma och lyfte i baktassen så hon kom upp! Hon har säkert jätte ont:(

 *usch jag blir så lessen i ögat*


och ikväll åker Linus bort i 2 dagar åxå=/ gör inte saken bättre. Det är han som lugnar ner mig när jag blir orolig ju. Vem ska göra de nu? Jag behöver dig älskling...................................

 
 
Ingen bild

ellinutti

10 mars 2008 11:29

shit visst e våra bästa år bra, fast ja tittade inte riktigt på hela idag, för vissa grejjer e jäkligt långtråkiga :p hare gött kram

 
jempa

jempa

10 mars 2008 19:01

jag var på stan nyss o såg att dom fått in fler utav dom där skjortklänningarna (fast bara sånna där svart/vitrandiga), men så jag testade stl 36 iaf, o den satt väl rätt okej, fast jag troor 34an skulle sitta bättre, hm.. så tänkte jag ändra storlek nu på min order på hm.com o så är den storleken slut i den blå/vita!!!"# Fanken också! Det är nog inte meningen att jag ska ha en sån där fin klänning! haha!

http://jempa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards