Alla inlägg den 7 mars 2008

Av mly - 7 mars 2008 19:43

Jag ska väl börja att säga att jag är nog världens känsligaste person!

skulle ju lämna Chanel imorse vid 08.00 Tog 30 min att få inne henne i buren! Linus är blodig på armarna av rivsår osv...Ja grät och allt blev bara jobbigt! Till slut fick vi in henne i buren. Åkte til vetrinären med en vettskrämd katt!


Vi skulle hämta henne vid 15.00 Jag skulle jobbat idag, men blev inget med det... Jag har vart vaken sen 08.00 o av desa timmar har ja väl grina hmm...7 timmar? ne men de är fan seriöst.. När vi skulle hämta henne var hon inte vaken så fick åka hem ent imme sen rindge dom och sa att hon var klar....


Vi fick träffa hon, hon skakade massa..... Och var lessen i ögat! Läkaren sa att Chanel var en katt som blödde mycket så när de var klart, så blödde hon massa.. så var tvungen att öppna såret igen och kika så allt var ok!


Tog med henne hem. Och jag grät IGEN! För ja tyckte de såg så hemskt ut när katten inte kunde gå och hon har blött lite.. nåra droppar bara...

Tratten gillar hon inte heller....


ja har sansat mig lite nu..... Hon vinglar inte lika mycket nu!

Vetrinären ringde även för ett tag sedan och frågade hur de gått, snällt!!

Hon skuklle även ringa imårn, super gulligt! Men sånt får mig åxå att bli extra orolig att de skulle avra nåt i och med att dom är så trevlig.

Så var de inte med min gamla katt. Då var de liksom hej hej här är din katt, Hejdå!


Ja hoppas Chanel blir bättre snart. Så ja kna lugna ner mig åxå......Ja har nog slut på tårar,,,


vi har i alla fall just ätit hasselbackspotatis med lövbiff å sås.. ska se lets dance nu!

Av mly - 7 mars 2008 07:39

Kuol att Linda Grawelli trädde fram och skrev en kommentar :) Önskar fler visade vem dom var ! Hade ingen aning att du läste min blogg :) Skoj! Hur är det med dig tjejen nu för tiden? Vad gör du?

Mindre kul är väl att vi snart ska fånga in Chanel i transportburen och be ge oss iväg. Jag blir seriöst illamående och får super ont i magen av detta=(

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards