Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Känns som Näst hemskaste dagen i mitt liv..

Av mly - 7 mars 2008 19:43

Jag ska väl börja att säga att jag är nog världens känsligaste person!

skulle ju lämna Chanel imorse vid 08.00 Tog 30 min att få inne henne i buren! Linus är blodig på armarna av rivsår osv...Ja grät och allt blev bara jobbigt! Till slut fick vi in henne i buren. Åkte til vetrinären med en vettskrämd katt!


Vi skulle hämta henne vid 15.00 Jag skulle jobbat idag, men blev inget med det... Jag har vart vaken sen 08.00 o av desa timmar har ja väl grina hmm...7 timmar? ne men de är fan seriöst.. När vi skulle hämta henne var hon inte vaken så fick åka hem ent imme sen rindge dom och sa att hon var klar....


Vi fick träffa hon, hon skakade massa..... Och var lessen i ögat! Läkaren sa att Chanel var en katt som blödde mycket så när de var klart, så blödde hon massa.. så var tvungen att öppna såret igen och kika så allt var ok!


Tog med henne hem. Och jag grät IGEN! För ja tyckte de såg så hemskt ut när katten inte kunde gå och hon har blött lite.. nåra droppar bara...

Tratten gillar hon inte heller....


ja har sansat mig lite nu..... Hon vinglar inte lika mycket nu!

Vetrinären ringde även för ett tag sedan och frågade hur de gått, snällt!!

Hon skuklle även ringa imårn, super gulligt! Men sånt får mig åxå att bli extra orolig att de skulle avra nåt i och med att dom är så trevlig.

Så var de inte med min gamla katt. Då var de liksom hej hej här är din katt, Hejdå!


Ja hoppas Chanel blir bättre snart. Så ja kna lugna ner mig åxå......Ja har nog slut på tårar,,,


vi har i alla fall just ätit hasselbackspotatis med lövbiff å sås.. ska se lets dance nu!

 
 
Ingen bild

Anna

7 mars 2008 21:45

Uffa, men jag förstår dig! Jag som oxå e kattmamma vet hur hemskt det är.. Det är ju skithemskt att se dem när de är nyopererade..stackrarna..

 
IdaB

IdaB

7 mars 2008 23:13

Din stackare!! E lika dan sj! ;)

http://www.backeus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards