Alla inlägg den 23 mars 2008

Av mly - 23 mars 2008 16:55

Här följer en rad biilder från vår helg i Vemdalen.



Dessa tog Jag när LInus och jag var och åkte skoter på fjället! De var skoj, men man blev jätte blöt. Var så mycket snö som yrde upp på en. Men fint är de..

 


 


 


 


Här kommer lite flera utebilder...

 


 


 

Mycket snö va? :)


Marina, jag och Linus på en jätte snöhög


Precis efter kortet ovan knuffade Linus ner mig. Snällt! :D


Blev sedan mys på altanen

 


Sedan var det dax för Afterskii. Maya hade fina hörselskydd, tur!

 


Maya hittade en intressant bok att läsa. Här ligger hon på soffan och myser med boken!



Påskaftonskvällen tillbringade vi på en restaurang som heter Hildings. Det var mycket god mat.

Av mly - 23 mars 2008 14:56

Va skönt de är att komma hem. Skönt att vara borta men de är underbart att vara hemma. Sin egen säng osv.... Har vart tre härliga dagar i fjällen med skoteråkning, promenader, god mat och massa mys!


ska lägga över bilderna till datorn snart. Så under kvällen får ni se bilder. Nu ska ja packa upp allt och lagar mat, super hungrig.


Kvällen bjuder på lugn och ro och masssa med Chanel.....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards