Alla inlägg under mars 2008

Av mly - 4 mars 2008 09:58

Trodde jag hade missat de. men det är tydligen reprisen som bröhar nu av gårdagens avsnitt som går vid 13.00 tiden. Pheew.... Det var så spännande igår! :D


idag är det ett toppen väder ute, ser det ut som i alla fall. Men det var rätt kallt. Men blå himmel och sol! Inte illa. Ungefär som Henke på jobbet som är i Thailand :) Fusk!


Börjar sent idag med. Vad ska man göra?

Av mly - 3 mars 2008 19:27

Idag var det min första dag på min nya avdelning!

Vitvaror.

Det var jätte skoj!

Erik lärde miga llt han kunde *ler* Ne men skämtåsido, de gick bra!

Börjar sent imårn med tror jag. Toppen då hinner man med grejer innan!


Nu ska ja hämta upp tvätten och laga mat. Linus bör komma hem snart!

Till middag blir det spagetti o köttfärsås. Det var länge sen. Smarro....


Ha en mysig kväll, det ska jag!

Av mly - 3 mars 2008 14:59

Vi har nog inte insett att de är mindre än 4 veckor kvar tills vi

befinner oss i Egypten på semster

i 2 veckor!! Helt sjukt.....

Längtar så efter solen.

Hoppas dessa veckor går fort!


Av mly - 3 mars 2008 14:12

chanel och jgar har ledgat i soffan hela dagen efter vår storstädning. Hon har legat i mitt knä hela tiden. Man vill knappt röra sig, så hon inte går därifrån!

Vi kollade på ett hemskt program på animal planet... =( usch... hur flk kan behandla sina djur, ja fattar inte! Då bytte vi kanal..... fastande i days our lives.. måste titta imårn, har ju hänt massa sen ja tittade på de i somras *haha*

Nån som tittar ¨på det mer än jag?


Nu ska ja platta mitt hår och ta på mig kläder, fortafrande myskläder på mig. När ja börjar, slutar Linus typ :)


vem vet då kanske spagetti och köttfärsåsen är klar när man kommer hem..


Byye

Av mly - 3 mars 2008 10:56

*duktig*


färdig städat och man känner sig så dukitg :) Chanel älskar åxå att vara med när man städar. Inte när man dammsuger men när man tar fram moppen och hinken med lödder i. Då jagar hon moppen när man drar den längs golvet := Söt hon är vår prinsessa.


Vad fräscht det känns hemma nu.

Dammsugit, tvättat golven, ska slänga in sängkläderna i tvätten åxå och bädda med nya. Det är så himla skönt : ) varför gör man inte det typ flera ggr i veckan? (För man inte orkar) men, de är lika härligt varje gång med nya säng kläder! Mee Like.


Idag är det massa med snö!

Jag som trodde de skulle bli vår, men icke sa nicke....

Ser knappt bilen. Får ta sop borsten sedan tror jag och skotta fram bilen och ta bort decimeter med snö från taket!


gaah


Nä nu måste jag äta frukost!

Av mly - 3 mars 2008 09:40

Jag har fått den fina äran i huset att städa!

Förvånande:)

Nääe men Linus brukar faktiskt hjälpa till men jag tänkte att ja lär väl dra de längsta strået idag när jag bröjar sent.


Så nu ska jag dra fram dammsugaren och plocka upp lite här hemma.


Kanske blir en Lunch med Veronica sedan?:)



Av mly - 2 mars 2008 17:18

Dagen har vart hettisg, känns de som....

Bla de som gett mig dunder huvudvärk! :/


Vet inte heller vad jag ska göra för mat vilket ger mig mera huvudvärk!


Vad kan man laga?


Linus håller på och grejar på jobbet. Jag har slutat väntar på att få åka hem.

Blir en lugn kväll är inte ledig nåt förrän torsdag.


Men börjar 16.00 i morgon, nån som är sugen på en lunch imorgon eller så?


Av mly - 2 mars 2008 09:06

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards