Alla inlägg under mars 2008

Av mly - 20 mars 2008 10:30

Skärtorsdagen..


Glad påsk alla ..

Det känns inte som påsk, vettesjutton varför men men :)

Vi har ju lite pyntit här hemma, men Chanel Älskar ju att springa runt med kycklingarna i munnen osv. Hon tar dom från ljusfat och allt =)


Dagens schema


  • Städa
  • Traäffa Veronica
  • Apoteket
  • Lagerhouse
  • Packa
  • Ladda mera musik i min Ipod

Det var nog allt!

Linus ska försöka jobba till 18.00, det vet ju hur de "kan" sluta ;) hihi...

Ne men det vore Toppen om han kunde det. Tar ju ett tag att åka till Vemdalen också, kul att inte komma upp mitt i natta.

Chanel ska vara med kalle och veroica endag och sen med lInus mormor en dag, det kommer bli mysigt.....


Nä dax att ta tag i dagen

Av mly - 19 mars 2008 23:05

Äntligen får man vila ut!!!

Nu är det påsk och jag är ledig.

Imårn får man ta tag i städning och plocka och tvätta osv. Man kan ju inte lämna hemmet so skit när kalle och Veronica ska hit ;)


Idag var ännu en lång dag på jobbet, men är inte lika seg som i måndags i alla fall. är iofs inte så konstigt!


Tack mamma och pappa för påskpresenten :) Så intressant har redan läst massa sidor. Ska ta med den till fjällen också! För er som inte vet, fick Vi en bok om katter, typ vad katter menar med visa grejer som dom gör osv. Jätte intressant!


Vad ska ni hitta på i påsk då?

Av mly - 19 mars 2008 22:36

Bästa låten ; Just nu!


I Hagnesta Hill blinkar tv-ljusen Jag gör vad jag kan Drömmer mig bort I Hagnesta Hill bland de identiska husen Rycker vi till Reklamen avbryts för sport

Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting men ingenting är (ingenting, inget, inget) De jävlarna tog oss en efter en De ljög och bedrog oss med sanningen De jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld Jag ska göra nånting Jag ska slå er med häpnad Gå över en gräns Jag ska bryta mig ut Jag älskar dig så som att vara beväpnad Och under belägring kan jag skjuta dig ut Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting men ingenting är (ingenting, inget, inget) De jävlarna tog oss en efter en De ljög och bedrog oss med sanningen De jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting men ingenting är (ingenting, inget, inget) De jävlarna tog oss en efter en De ljög och bedrog oss med sanningen De jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld

Av mly - 19 mars 2008 10:27

Vad mycket snö det är här i den här staden :) Aldrig ta det slut heller. Jag har flera ggr om trott att vintern ska ta slut men icke!

Började snöa igår kväll, Igen! :)


Men iofs så känns de mycket skönt attt om 13 dagar lämna ett snöigt Sverige och komma till 25-30 graders sol.


Nä jag borde igentligen springa iväg och fixa mig börjar jobba snart!

Ikväll är de kvällsmöte efter jobbet så de blir en sen kväll idag med.


Igår innan jobbet var jag tvungen att springa in på H&m,10 % och sen hade man ju fått hem sen rabatt också :) Köpte en bikini till, brun överdel och bruna trosor med rosa prickar och en svart kjol, ett rosa linne, en svart klänning (skit snygg) Har dock ingen bild men, knappar hela vägen, tajt sen hög midja, med ett tunt skärp. Gilllar den massa!


Nu nu får det vara nog :)

Av mly - 18 mars 2008 21:45

Just hemkommen från kalas. Linus mormor fyllde år. Hon blev glad för presenten :) Phhew..hehe.. Köpte ett nytt förkläde till henne och sen grytlappar i samma motiv och kökshandukar!


Har haft ont huvudet hela dagen idag och även i örat. Jag ramalde typ omkull på jobbet och Frida och jag blev fnittriga : ) trött som man var.


Nu ska vi nog lägga oss i sängen och titta på tv. Jobba imårn igen, men Linus är ledig. Skönt för honom. Torsdag är min lediga dag, Äntligen :9 skönt att få sova ut och ta de lungt.


Veronica, du har inte glömt att ni ska vara här på lördag? :)

Av mly - 18 mars 2008 11:14

Ja mig är de ju egtmligen inge synd om. Linus gick upp för 3 timmar sedan. ja gick om för 45 min sen. Men jag är så jävulskt sliten så de är inte sant!

Så ont i Huvudet så ja tror de ska sprängas!!!

Usch....


Man känner sig inge pigg på att komma och jobba tidiagre men vad gör man inte när folk vill vara ledig! Man kan ju få igen de sedan kanske..


Måste torka och platta håret nu sen kile till birsta och hitta en present till Ingrid sedan fort till jobbet!


Tjao

Av mly - 18 mars 2008 02:34

kom just inna för dörren. Har jobbat, rättare sagt inventerat! Började 08.00i morse. Man är rätt sliten faktikst! Linus har inte jobbat klart än stackarn ja hoppas han kommer inom 1 timme i alla fall för han börjar jobba 08.00 igen typ om nåra timmar.


Imårn innan jobbet skla ja hinna köpa en present til Linus mormor, vis ak till henne efter mitt jobb imårn kväll. Hon fyller år ! Grattis Ingrid.


Nä ska man hoppa i sängen..natti

Av mly - 17 mars 2008 06:50

Helu!


Öppe med tuppen idag:) Börjar om en timme.

Så ska fixa mig och äta frukost så man orkar hela dagen:)

Vi la oss ganska tidigt igår vid 22.00 Rätt skönt. Skulle lägga oss och titta på tv men trådlösa överföringen muppade så de funka inge bra. Vi fastnade på 1an och där var de inge bra tv program :)


ha en bra dag

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards