Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Julpyntbilder

Av mly - 18 november 2007 17:48

hittade lite kraffs i birsta.. En panelgardin till matrummet, har dock inte fått upp den så tog ett kort på tyget, jätte fint tyg, de är silver och svart sen jätte fint material.... Till köket köptes det även nya gardiner, röda med guld, finns åxå på bild nedan!! Ska sy upp dom imorn. Eller nä, inte jag men, ska få hjälp av Gunilla! :)


Har ju även pyntat lite idag som ni säkert läst. Köpte även julstjärnor till köket och röda krukor och sen röda ljuslyktor.. Blev fint! Blir ännu bättre när röda gardinerna kommer upp åxå!


I Tv rummet har vi fina amaryllis, kommer bli så fina när dom slår ut!!


I Chanels rum har hon fått en fin dekorativgran som lyser blått, Hon gillar den mycket:)


Ljuslyktan från partylite älskar jag, den passar alla tillfällen. har bytt ut mitt höst tema nu mot vinter tema... som ni åxå ser nedan på bild...


ha en mysig kväll nu ska vi börja ladda lite Ugly Betty..... såg bara halva första säsongen, den är ju rätt kul!

 
 
Veronica

Veronica

18 november 2007 20:21

Kul me julpynt juh. Blir så mysigt!
Fin bild på Chanel. Måste hälsa på er nåt snart. Hinner juh knappt ses nåt nu juh :[

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamma

18 november 2007 20:26

Oj vad fint ni kommer att få , vad kul ,,,,,, min mobil är åter igen sönder så nu får vi höras på pappas tele,,, kramar å pussar mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards