Alla inlägg under oktober 2007

Av mly - 9 oktober 2007 10:53

Irriterande då.

Det har fastnat en musli bit i tanden.

Har bortstat tänderna 17 ggr ungefär å försökt pilla

bort den men det vill helt enkelt inte bort!

Får väl leva med det då:)

Äsh den lossnar väl snart!

Nu ska jag fara iväg och jobba!

Kanske Sussi´s syster kommer in på jobbet

idag och hälsar på. Vore ju kul.

Sara har tydligen en kompis som bor i Härnösand

som hon ska hälsa på. Då skulle hon kika in

på El Giganten också!


Ha en bra dag alla

Av mly - 9 oktober 2007 09:49

tröttis, känns som om man aldrig får nån rejäl sömn. Konstigt! Ja har ju nästan sovmorgonj varje dag. Vaknar ju va mig själv. Knasigt:)

Börjar jobba om drygt 90 min, ska hämta fredde innan jobbet också, så ja bör väl gå och fixa ordning mig. Har ingen matlåda idag heller =/ tar med lite yoghurt å musli..,..


Sett min lille lillebror läser här, skoj Wille att du har hittat hit :) Och Isa, kul med din bilddagbok, så man får se vad som händer där nere och med dig och killen *ler*

Av mly - 8 oktober 2007 22:48

hej

styrde upp kvällsmaten på Jops : ) slapp man laga själv liksom.

toastskagen till förrätt sedan black and white.. yummie

Proppmätt eller Pm som friday och veronica brukar säga :)

Var där och åt med kalle och veronica och fredrik.

Mycket trevligt!

Nu ska vi se nåt avsnitt vänner och sedan blir de väll sängen antar jag

Linus började tydligen mycket tidigt imårn. Men inte jag : ) Sov morgon, ett litet tag i alla fall...



Av mly - 8 oktober 2007 11:42

När man har jobbat hela helegn blir man lite förvirrad, man tror att det är mitt i veckan liksom. Konstigt:)

Börjar lite senare idag i alla fall, det är skönt! Får sova ut lite. Men man vaknar ju rätt många ggr på morgonen i och med att min älsklilng ska snoozza ungefär 10 ggr :) Men somnade om rätt fort efter att han åkt till jobbet.

Nu fördiver jag bara tiden vid datorn, har ätit en smörgås. Sitter och pratar lite med Veronica på msn bara, skickar en STORA KRAM till dig tjejen.. Kände för de bara =)


Filmen vi såg igår, var så scaary att ja inte vågade gå min runda och kolla alla fönster och dörrar, spisen å fönsret.... =) den hette " Perfect Stranger"

Kanon bra, rekomenderas verkligen. Men titta tillsammans med någon .....=)


Nää nu måste ja ställa in smöret i kylen.... skynda skynda


Av mly - 8 oktober 2007 10:56

Funderar på att länka alla bloggar som jag läser.

I Princip så läser jag typ dom som Veronica har länkat:) Men dom

är ju så bra så de räxker ju=)

Hoppas de är ok för dig Veronica.

Jag försökte göra så dä'r som du lärt mig med att länka här i inlägget, men de gick inte? Du får hjälpa mig att kika på de sedan :)

Av mly - 7 oktober 2007 20:12

Har jobbat och stått i idag.  När vi åt frukost imorse spillde ja te på byxorna, too bad, lagom tills vi skulle åka o vi var lite sen idag, skulle handla sallad till lunchen med o sen hämta kalle+ linus skulle låsa uppp!!


. Gick helt ok att jobba idag iafal! Åkte till willys efter jobbet och handlade bapelsin( apelsin)  och äpple.... Kom hem och gjorde lite mat, makkisar och falukorv, det kan vara riktigt gott ibland alltså :) har kikat nåra avsnitt på vänner åxå...


Har hyrt en film tills ikväll, en läsko... minns ej vad den hette men verkar bra.... Ska bara kika på parlamentet innan, de är kul =D

Av mly - 6 oktober 2007 18:10

hej


äntligen lördag, ne men de var mysigt att komma hem från jobbet idag och hjärtat var hemma! inte alla gånger ja jobbar o han är ledig inte : )


Ikväll ska vi äta en jätte smaskig mat, kycklilng med mango chutney och sambaolek o grejs, mums.. o ris för en gångs skull!=) Känner att det ska bli suuper gott!! Yuummiie..


Kanske blir nån film ikväll och lite yatzy may be... veronica, ja ha rköpt en god glass, vill du komma o äta glass med mig nån dag/ kväll :) ??!

Av mly - 5 oktober 2007 14:55

Hej hej.....  Känner mig loite bättre idag men nåt fel är de för a sov till klockan 12.00 alltså man mräker att ja inte är riktigt kry har inte sovit till klockan sen typ i vintras när ja var arbestlös.....ja sov mer än 12 timmar i natt alltså... men de var behövligt...idag har jag legat i soffan o vilat läst lite skvaller. linus är ledig idag men har inte sett till han nåt, han ärpå jobbet!!!


nåt knas med dvd i tv rummet, ingen ström till den konstigt nog. Vet ej varför. Borde ja kunna, jobbar ju brunt:) Men kontakten är i !!! =D

Får lägga mig och kika i sov rummet, ja tänkte kika på nån ny fllm som just släppts på dvd den heter cash back,. Givetvis komedi, ja vågar ju inte se nåt annat heller....



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards