Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av mly - 25 oktober 2007 20:05

hej å hå..


Hmm, vet ni vad? Idag var ja ju hos läkarn, först kolla en doktor  på mig och så sen fick ja sitta o vänta på provtagning i typ 30 min.. Dom började med att ta prov om ja är allergisk mot nötter och choklad. Så jag får inte äta choklad, nötter, fisk innan ja fått resultatet=/ men men... Om man säger så här, jag och Linus passar ganska bra ihop då.. Problem barn=)


Fick åka å hämta ut tabletter som ja ska knapra tills allt försvinner också, ska börja imårn bitti... Är ledig imårn också, nice....


Nu har ja just duschat, vi sitter och väntar på att kalle o veronica ska höra av sej. Vi kanske ska äta på biteline me dom, men kalle får inte tag i Veronica... men nu borde hon ha slutat!! kanske vore gott med något från biteline idag ?;)


Av mly - 25 oktober 2007 09:05

Hej Hej!



Har just gått upp, eller njjae nästan... har satt på en maskin, får plocka upp den efter jobbet men skönt att den är klar i alla fall. Linus är igentligen ledig idag men han står i duschen å ska pka ut me mej till jobbet! Fixa med schemat.. Du är så duktig Hjärtat!!! Love You...


Idag ska ja ju till läkarn, piuh.. skönt!! Nu ska ja springa uti köket å göra lite frukost som vi kan ta me till jobbet! ha en bra dag..kram

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards