Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av mly - 11 oktober 2007 22:25

Kul ännu en blogg att läsa, men inget ja kommer länka *ler* Ni förstår säkert inte vad ja pratar om, men det gör ingte !


Vi har spenderar kvällen med att kikat på vänner och sedan på packat och klart! Kan ni tänka er, vi har kollat på kanal 1, som värsta pensionärs paret *fniss* efter packat och klart kom de en rolig dokumentär seri på 1an, om folk som ej kan ta kör kort hahha.... Dom var verkligen sämst! Ja känner mig mycket duktig just nu. Och linus sa att han aldrig skulle klaga mera när ja kör..

Så deså=)

Ledig imårn, blir nog staden med friday...på en friday haha kul : ) blir väl kanske en sån därn ost sallad på coffe house hihi.. ska lämna tillbaka en tröja imårn, duktig =)


Av mly - 11 oktober 2007 17:49

Jaha då har första snön kommit : ) helt sjukt tidigt, tycker jag. Men nu bor man ju på norrare breddgrader! *fniss*

Har handlat på willys, storhandlat. Ska klara oss ett tag nu : ) hehe.. Hade även fått Party Light paketen, trodde jag! Eller en låda men saknas 1 låda. Han ba ne men du kan bara hämta ut en låda per kod( som ja fick skickad till mig per sms) ja hade bara en kod, fick bara en låda. Den andra lådan kanske kommer imårn. Luktar i alla fall mycket gott här hemma med alla ljus lådor=)


Mitt halens paket hade även kommit, nice.... Beställde ett dra på lakan. Kanon pris!! Var tvungen och sen blev de en tröja åxå:) Grå typ collage material med knappar osv, ganska söt :)


Linus är på tippen och slänger massa strunt.. Men han bör väl komma hem straxt börjar bli örkt och kallt ute.. Ska laga litye mat och tända lite ljus:9 Mys pys

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards