Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av mly - 21 oktober 2007 20:03

Vi väntade och väntade och väntade.

jag blev mer o mer hungrig och

tjurig.

Maten skulle ta 45 min sa hon när

jag beställde. Efter 1 timme och 50 min hade

dom inte kommit med maten än.

Då fick Linus ringa dit.

Men det roliga är att man förstår inte

vad dom säger där. Nåt med att bilen var

trsig?!

Men varför ringde dom inte då?

=) jaja...

Vi åkte och beställde ny mat. Ville ju inte ha mat som stått och väntat på oss 1h 50 min?! :)

Var i alla fall gott när man fick maten:)

Nu ska vi se på Stig Helmer när han är på semester.

Av mly - 21 oktober 2007 16:12

Hej Hej!


Nu är vi hemma :)

Borta bra med hemma bäst!


Chanel vr så glad när vi kom hem, hon har pratat sen dess. mjaau Mjauu Mjjaaau Mjaaau.... Kommer nog låta så ett ex antal timmar till, hon är sån :)


Nu ska ni få höra vad vi haft för oss...


Ja kom hem från jobbet på torsadgen efter kl 7, bytte om och packade de sista. Sen kom Lasse och Gunilla och hämtade oss, stannade till på max och köpte med oss mat. Väl framme i stockholm vid halv 12 tiden, lämnade vi av Lasse och Gunilla där, och vi fortsatte vi 1 timme till Eskilstuna. Nån mil utanför eskilstuna hamnade vi i världens snö väder, hmm.. knas, så långt söder ut, kunde man inte tro *fniss*


Somnade direkt vi kom fram. Trötta efter den långa resan. På fredagen besökte vi El Giganten, många nya ansikten. Första kände dom knappt igen mig, dom gamla alltså dom som jobbade där när ja jobbade där. Våran VHC, han hejade bara sen bah: nee man är det du=)


Träffade sedan Sofia och lilla Linneá på Tuna Park och åt lite lunch. Ja köpte nya stickade leggings och ett par vinröda overknee strumpor och just ja en grå halsduk. Hälsade även på Emmie på Flash....


Åkte hem och då fick ja träffa familjen som jobbat hela dagen. Jätte skoj! Började med att slinga mammas hår, hon hatar när kameran kommer fram när hon sitter med den där hättan på huvudet( men vem gör inte det)  =) Så  bara för de ska ja lägga upp en bild på de hihi.. Färgade även syrrrans hår, blont! Ja är värsta frisören=) Sedankom och vi åt smörgåstårta*yummie*


Lördagen bestod av att umgås .. Vi träffade Sussi på stan, kikade runt lite på stan och åt sedan lite lkunch på 21 an... Det var värsta kriget ( enligt oss) Men de var nån Maninfestation, läsko.... polisen kom och grejer! Jaja... =)


Åkte hem och tog de lungt och myste på kvällen och kikade på gamla band från när vi barn var små. Sånt är så kul=) Var även kul att träffa min syrras kille, Martin, myket trelig kille :)


Åkte hem efter frukost idag. Så kom just hem då. Skulle bställa lite China box när vi åkte förbi där tänkte vi, men dom öppnaden inte förrän 16.00 Så har försökt ringt nu, men vart öpptaget, men så kom ja just fram. jag tror ja repeterade min adress ungefär 7 ggr.... Hmm :) svårt de där..


Linus står i duschen ja ska nog kila in där ja med... innan China Box kommer med maten... Seee YA

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards