Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av mly - 9 oktober 2007 22:43

Uscha de ilar i min tand. Inge skönt alls. Kunde inte ens äta en apelsin.....=/

Efter jobbet åkte ja å hämtade mat, blev china box. Vi är nog lite slö den här veckan känns de som..=)  kanske är för att MLy jobbar till 19.00 och kommer hem senr för o göra mat?? ;) ahha närå, ska laga mat resten av veckan.......


Vi ha rjust kikat på Nya heros och prison break... Ojjoj spännande!!


Imorgon har vi båda sovmorgon skönt.. Ring Ej och väck oss =)

Av mly - 9 oktober 2007 10:53

Irriterande då.

Det har fastnat en musli bit i tanden.

Har bortstat tänderna 17 ggr ungefär å försökt pilla

bort den men det vill helt enkelt inte bort!

Får väl leva med det då:)

Äsh den lossnar väl snart!

Nu ska jag fara iväg och jobba!

Kanske Sussi´s syster kommer in på jobbet

idag och hälsar på. Vore ju kul.

Sara har tydligen en kompis som bor i Härnösand

som hon ska hälsa på. Då skulle hon kika in

på El Giganten också!


Ha en bra dag alla

Av mly - 9 oktober 2007 09:49

tröttis, känns som om man aldrig får nån rejäl sömn. Konstigt! Ja har ju nästan sovmorgonj varje dag. Vaknar ju va mig själv. Knasigt:)

Börjar jobba om drygt 90 min, ska hämta fredde innan jobbet också, så ja bör väl gå och fixa ordning mig. Har ingen matlåda idag heller =/ tar med lite yoghurt å musli..,..


Sett min lille lillebror läser här, skoj Wille att du har hittat hit :) Och Isa, kul med din bilddagbok, så man får se vad som händer där nere och med dig och killen *ler*

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards