Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av mly - 26 oktober 2007 18:25

Hej Hallå!!


Blev en tripp till Birsta med Frida. Dom har ju utökat med flera butiker :) Mee like... frida shoppade loss på Cubus, men gick ej att betala med kort?! Wiiierdo.... Så vi fick gå å hämta ut pengar super långt! :) men gör inget.. Hälsade på Veronica på Indiska också. Viktigt! På vägen ut så gick vi in på Pashion cosmetics, mums där har dom goda body butter, köpte en  pink grapefruit, mandarin och sen en pineappel passions tvål...(gel enligt Frida) =D 


 Tog sedan bilen in mot stan får ju ej missa gina tricot...  Innan de så var man ju utsvulten och vi åt givetvis på Coffe House, ost och rostbiffsallad !!

Sedan bar de av till Gina, inget blev köpt! Sen har dom ju öppnat upp lite nya väger på IN, så vi har fått LagerHouse *wiie* där köpte jag snö =) dekoratons snö dock;)


Vi gick även in på nya Mique, där världens grej inträffade. Jag skulle ta av mig min jacka, blev varm! En tant kom precis berevid, som jag råkade smälla till.. Opss.. Hon gjorde världens grej av allt också, var ju inte min mening sen muttrade hon och gick sin väg! Hmm..?!


Inköpte en tröja på H&M en grå längre tunnare kofta. Mysig!

Åkte hem hit sedan och fikade, ja som inte tål nåt typ, fick äta en mandarin och dricka te, frida fikade choklad grejer.. =) har även spelat Yatzy, där ja förlorade många gånger, ja mötte nog ett proffs... =/ ja vann aldrig....


Nu ska Frida åka hem... och ja ska vänta på Linus ska komma hem från jobbet, sen ska vi hem å äta hos hans föräldrar, de blir gottis......



Av mly - 26 oktober 2007 10:17

Så då, då har man börjat med tillfrisknas kuren då.. Tog just 4 tabletter som ja ska göra dagligen under 1 vecka och frosätta med allergi tabellterna om de behövs. Jag vill bara bli som vanligt så är ja glad : )


Blev ju inge Biteline igår, hann inte.. Synd.. Men vi styrde upp kycklingfilé o pommes å beasås.. de var åxå gott =) hih.. såg lite prisonbreak o vänner sen blev de sängen...


Gick upp får ett tag sedan, hjärtat började halv 11 idag, rekord måste ja säga =) hehe... Ja ställde mig p gjorde en matlåda till han medans han duschade.. Känns som vi har handlat mat varje dag på jobbet. Men de har inte blivit nå rester över liksom- Skulle behöva göar något storkok så man har garderat i frysen liksom : )


Idag är jag ledig...sköönt... Får se vad som händer, ja ska handlka nya svart byxor till jobbet i alla fall... Gina har ju bra de vet ja... Men vill ut till birsta och kikadom nya butikerna som öppnat och hälsa på Veronica =)) se henne in action *fniss*


nu ska ja bara slöa ett tag i alla flall, de är ja värd =) Blir lite bloggläsning..hih... dum som man är =)



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards