Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av mly - 15 oktober 2007 21:37

Nu ska ni få höra om min dag...


Gunilla ringde VC och skulle bli uppring 8.34, ingen ringde och klockan blev 10.00 och 11.00 Då ringde jag Gunilla igen, ansktet hjade börjat svälla upp mera, ja blev jätte rädd. Man blir ju rädd för att det ser läskigt ut, sen när ja oroar mig för ja svårt att andas så ja åkte upp till Lasse och Gunilla. Och Gunilla ringde till aukten. Dom had eingen läkare som kunde hjälpa mig där nu, utan de fanns vara gyn och sen kriug och inget av de passar ju mitt problem riktigt!


Hon vi pratade med på aukten hälpte oss i alla fall att få konatkat med VC, men dom gick ju på lunch mellan 12.00-13.00 ja fattar inte att dom inte hör av sig tidiagre, ja svällde upp ännu mera ner över kinden och kunde inte titta alls, båda ögonen blev värre. Började klia över munnen åxå. Jag såg ut som en ganster som om ja hade bråkat hela helgen fast ja inte var blå. Kunde inte öppna ögat alls, så svullet var de! Såg hemsk ut...


i alla fall då, VC ringde upp efter 13.00 å vi pratade lite fick tid 14.50 åkte dit och fick träffa en läkare som titta i halsen o kände på ögat,. fick äta 12 kortisontabletter, sen åkte ja hem... Han visste inte vad det var alls... Nån reaktion eller bara nå virus. Läsko tyckte jag..


Följde med Gunilla hem och tog en dusch där... La mig och sov i 2 timmar drygt... vaknade upp och svullnaden hade lagt sig lite, ia alla fall de som var neråt kinden var borta. Ja är forfarande svullen runt ögonen och mkt röd.. Har just tvättat rent ansiktet ska lägga på lite idomin nu och bara vila. Blir hemma imorgon från jobbet1 Kunderna blir väl rädd för mig annars.


Läkarn sa att de ska ge sig imårn senaast onsdag, har de inte gett sig måste ja komma på onsdag igen..... Usch det har verkligen vart hemskt idag... blev rädd för att blil blind och grejer, visst ja överreagerar alltid men man blir rädd......... Tack Gunilla för all hjälp idag!! Och mamma tack för att du är så stöttande som du kan, trotts vårt avstånd. Vi ses på Torsdag...*kram*...


det var min dag det =) Nån som har nåt kul att berätta?? *fniss*

Av mly - 15 oktober 2007 10:25

hej nu är mitt ögat värst av allt, ja kan inte ens titta me höger ögat. Så svullet är det! De vänstra är åxå svullet men inte alls lika mkt. Ja ser ut som ja vart med i ett slags mål fast ja är inte blå... de är jätte läskigt tcyerk jag.... Linus mammam har ringt vårdcentralen, dom skulle ringa upp 08.35 men har inte ringt än =/// uscha... ja måste få nå mot de här, svullnaden gå¨r ju bara upp =/


Ja är rädd.......

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards