Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av mly - 24 oktober 2007 22:11

tjo.... kom just hem från jobbet.. blev en lång dag! Linus är ej hemma än, han borde komma snart! Ja har fått tid hos läkare imårn i alla fall... Kl 13.00 Hoppas dom kan styra upp nåt då som gör att min face blir som vanligt....

Nu blir de väl lite vänner och en kopp te och mysa i soffan bara när älsklingen kommer hem....


Natti, jobba tidigt imå¨rn, men L är ledig. skönt för han!!


//PUssssssssssssssss

Av mly - 24 oktober 2007 14:50

söt som socker

och gossig som Linus:)

hon är verkligen vår prinsessa

idag fick hon smaka på den nya maten.

Hon älskade den. Mat för katter som är 1 år, men

de är hon inte än, men om 3 månader=)

stor snuttan...


Av mly - 24 oktober 2007 14:37

HIttat en person som är så lik mig på många sätt och vis. Inte till utseendet men innan på. Och hon bor i Sundsvall. Såå coolt....


Har nu ätit lite makaroner med ketchup till lunch. Värsta singel maten :)

I am still torr i ansiket o röd runt ögat, ingen förändring. Läkarn ringer väl om en timme eller nåt....


Ska försöka få mig att se mänsklig ut, lite mascara kan väl inte skada, man ska ju ändå jobba! Kunderna måste ju kunna titta på en liksom=)

Av mly - 24 oktober 2007 12:03

jag har ringt VC. Måste vara något fel med mig IGEN, klockan 16.00 ska dom ringa upp! Får nog komma på undersökning imårn då.  Måste få veta vad som är felet me mig.Nu tror ja snarare på en infektion i kroppen i och med att läkarn sa förra veckan att de inte skulle komma tilbaka.. Men de verkar de göra....


Nää nu ska ja väl gå o smörja in ansiktet IGEN då...


Som ni mräker bloggar jag ganska mkt idag: ) ligger ju bara här vid datorn så vad ska man göra, sen pratar ja strunt på msn med Romanique.....Tjejsnack=P

Av mly - 24 oktober 2007 10:48

Jag tog just bort ett inlägg som ja just skrev.


varför ? ja de är frågan


känns inte som ja kan skriva vad ja vill på bloggen, när ja vill. trotts att de är min dagbok.  Hade ja haft kvar de där inlägget som ja skrev hade  de säkert uppfattats fel o blivit skriverier..... de är synd igentligen...


hmm, vet inte vad ja ska säga,.............................. de är tomma ord som kommer ur mirr hjärta just nu..


                                             huua..

Av mly - 24 oktober 2007 10:41

Ska bara säga en sak.

att min blogg är min dagbok

och inget annat!

Av mly - 24 oktober 2007 09:48

Gick ej att blogga igår, bloggen låg ju tydligen nere. Too Bad!


Grattis till Jessica som väntatpå adoption i många år och trodde de skulle bli 3 år till fick barnbesked här om dagen, hon föddes bara 4 mil ifrån henne. Häftigt!! På måndag får dom hämta deras lilla bäbis, vet ni vad hon ska hete? Emellie :) Var bara tvungen att skriva de.


Igår kväll blev de lumgt ja kom hem från jobbet efter halv 8, Linus stod o fixade maten. han är så underbar. Han stekte råstekt potatis och ja stekte köttet o gjorde en good sås på cream frachie, vi hade givetvis gelé till. Vi är en gelé familj :)


La oss ganska tidigt i sängen efter 22.00, båda var helt slut skulle kika på Stig Helmer när han är på maskerad men båda somnade direkt...

Linus fick iafal lite sovmorron idag, började vid 10... Så ja gick upp då, kunde inte sova mera.... Idag ska jag smörja ihjäl mig.


Ja tycker även att ögat börjar bli svullet igen, o ja tror även att allt de här torra har att göra med ögat... Kliar på halsen åxå=/


Varför just jag???????????????????????????????????????????????

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards