Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av mly - 13 oktober 2007 17:45

jag kan tro att de luktar vitlök till skönsberg ungefär. Ja hade kyckling i ugnen hade på lite vitlök på de. Och nu får man nästan huvudvärk av att de luktar så mycket vitlök.


vet nån om sånt sätter sig i kläder? Alltså vitlöks lukten?=) haha

Av mly - 13 oktober 2007 16:36

DÅ var lite julpynt inhandlat, mest sånt till granen iofs men ändå:) Vill bara börja pynta nu genast... köpte även hårinpackning, mycket nödvänidgt:) och sen lite annat smått och gott... Efter att ha vart i Birsta ganska länge kände vi alla tre att nä, de finns inget Gina TRicot här ute. SÅ vi tog bilen in till stan:) haha... Gick på Gina och där gör man ju alltid endel fynd:) tror Anna var lite sugen på min lklänning, för hon tog med sig min påse när ja släpte av dom hos henne. Sen när ja kom hem så saknade ja den!! haha....


Nu har ja just duschat försöker hitta något att ha på mig under den här klänningen ja köpte, den är liksom som en hög kjol med hängslen typ, så man måste ha nåt snyggt under på överkroppen. Just nu har jag en vit skjorta, känner mig typ som en skol fröken=) haha.. Men känner ja mig själv rätt så hinner ja väl byta kläder minst 3 ggr till : )


Ja juste ja har ju inte berättat, ikväll är det fiesta!!! Dck swaajjjn trött men men :) Smalare än Thord på Avenyn, de gillar LInus : )

Av mly - 13 oktober 2007 11:57

till birsta med Sara och hennes kompis anna

skoj: ) får se vad för köp man gör då:)

Nä nus ka ja springa och pcka ner allt

sen hämta tjejerna.

höres sen

kram

Av mly - 13 oktober 2007 11:16

Måndagen den 15 oktober19:45Aerobic mmCore30 minEva

Måndagen den 15 oktober

20:20Aerobic mmBodyPump55 minAnna-karin

haha detta ska ja köra på EGO på måndag, jag kommer ej kunna gå på tisdagen=)

Av mly - 13 oktober 2007 09:44

Var smaskens igår ia allafall blev rälcoctail till frörätt, sedan plankstek sedan en svår grej som ja inte kan uttala så bra, pecannötsparafait :) lättare att stava till de än att uttala : ) Blev lite vin o så åxå, kanske var det som gjorde att jag absolut inte kunde sova i natt!!!!!!! Vakanade hela tiden..


Vi såg på Nya beck i sängen med.. Den var ju inge bra heller ? dom brukar liksom vara så himla bra , men njjae kände inte så heller.


Linus jobbar denna helg, inte så kul.. Men vad gör man.. Jag skulle vilja till IKEA idag, men Veronica jobbar=/ Frida har innebandycups grejs, Sara sover ju ett bra tag hon jobbade sent.. Jag ska hitta någon:)) Det har ju kommit jul grejer, mysigt... Jag vill ha guld kulor i vår gran... och röda tror ja, eller svarta kanske ? Vad tycker ni??? :)


Ikväll kanske de blir fest tydligen vet inte var när och hur men... Kanske här då vill ja veta det liiiiiiite innan så man får plocka upp lite, tack:) ska väl smsa kalle och checka läget!


Nu ska ja ta mig och äta lite yoghurt!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards