Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av mly - 10 oktober 2007 22:39

Tjo följt!!

Synd mamma att ja inte hann skriva ikväll:) såg din kommentar!! Sårry, men vi jobbade till 22.00 idag.. så kom just hem. Hade säkerhetsutbildning efter jobbet. Himla bra grejer faktikst! Mycket man inte visste osv.....


Har skirvit en matlista tills imårn åxå.. Linus är ledig men han får inte åka å handla:) av säkerjetsskärl:) haha.. näärrå men ja vill vara med och ja kan se annat som vi kan behöva som ej är med på listan tex :) Linus ser chips o dricka :) thats the differnt =D


Tiden på jobbet har gått fort den här veckan, tror de har mycket att göra med att de börjat nya. Super kul ! Imårn jobbar ja hela dagen, sedan är ja ledig tills tisdag. Ska bli riktigt nice, har lite ärenden att göra. Ska posta ett brev, lämna tillbaka en tröja som ja ångrat mig på, tvätta och städa....


Ska börja tidigare imårn så de blir väl sängen snart....


svar på din fråga  wille: Linus och jag kommer sen sent på torsdagen den 18 okt... mitt i natten , så vi ses på fredagen=) Ska bli jätte kul att komma ner till er!! ses då kram

Idag kom även Sussis syster in föresten och hälsade på, Sara :) Kul. Kändes knas att se henne här, ovanligt liksom!!! Men skit kul att hon kom in tycker jag....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards