Alla inlägg under oktober 2007

Av mly - 24 oktober 2007 12:03

jag har ringt VC. Måste vara något fel med mig IGEN, klockan 16.00 ska dom ringa upp! Får nog komma på undersökning imårn då.  Måste få veta vad som är felet me mig.Nu tror ja snarare på en infektion i kroppen i och med att läkarn sa förra veckan att de inte skulle komma tilbaka.. Men de verkar de göra....


Nää nu ska ja väl gå o smörja in ansiktet IGEN då...


Som ni mräker bloggar jag ganska mkt idag: ) ligger ju bara här vid datorn så vad ska man göra, sen pratar ja strunt på msn med Romanique.....Tjejsnack=P

Av mly - 24 oktober 2007 10:48

Jag tog just bort ett inlägg som ja just skrev.


varför ? ja de är frågan


känns inte som ja kan skriva vad ja vill på bloggen, när ja vill. trotts att de är min dagbok.  Hade ja haft kvar de där inlägget som ja skrev hade  de säkert uppfattats fel o blivit skriverier..... de är synd igentligen...


hmm, vet inte vad ja ska säga,.............................. de är tomma ord som kommer ur mirr hjärta just nu..


                                             huua..

Av mly - 24 oktober 2007 10:41

Ska bara säga en sak.

att min blogg är min dagbok

och inget annat!

Av mly - 24 oktober 2007 09:48

Gick ej att blogga igår, bloggen låg ju tydligen nere. Too Bad!


Grattis till Jessica som väntatpå adoption i många år och trodde de skulle bli 3 år till fick barnbesked här om dagen, hon föddes bara 4 mil ifrån henne. Häftigt!! På måndag får dom hämta deras lilla bäbis, vet ni vad hon ska hete? Emellie :) Var bara tvungen att skriva de.


Igår kväll blev de lumgt ja kom hem från jobbet efter halv 8, Linus stod o fixade maten. han är så underbar. Han stekte råstekt potatis och ja stekte köttet o gjorde en good sås på cream frachie, vi hade givetvis gelé till. Vi är en gelé familj :)


La oss ganska tidigt i sängen efter 22.00, båda var helt slut skulle kika på Stig Helmer när han är på maskerad men båda somnade direkt...

Linus fick iafal lite sovmorron idag, började vid 10... Så ja gick upp då, kunde inte sova mera.... Idag ska jag smörja ihjäl mig.


Ja tycker även att ögat börjar bli svullet igen, o ja tror även att allt de här torra har att göra med ögat... Kliar på halsen åxå=/


Varför just jag???????????????????????????????????????????????

Av mly - 23 oktober 2007 10:28

Hmm.. Ja vet inte hur det är med mig igentligen? Känns som de gjorde innan ögonen svullnade upp förut.... Är sånt där väck på ögonlocket igen. Vi får väl se hur det slutar. Har inte ätit nåt samma som förut så de har nog inget med mat att göra.. Vet inte vad e har att göra med alls,,,


Nu måste ja gå o smörja in mig.. o hoppas de blir bättre =(((( Känner mig hemsk=(

Av mly - 22 oktober 2007 20:44

Haha..Pinsamt, idag stod jag och pratade med 2 äldre damer på jobbet. Och dom frågade lite oom inbyggd digitalbox i tv. Vet ni vad jag sa då? :)


den enda som de går för är Robert. Alltså han Robert Boxer. Hahah.. fel de kan bli :)


Jobbade som sagt idag, hittade skjortan när ja skulle åka i alla fall, så ja slapp ha den som var pytte liten :) den hängde på stolen, blind som man är.


Kom hem från jobbet vid tjugo över 7 så var maten nästan klar, så ja kilade in i duschen och Linus fixade de sista. Blev jätte god mat, Linus had elagat Kyckling och risoni sallad, med pesto vinigrett dressing, jätte gott!!!!! Mums, har ätit massa samtidgt som vi kikat på vänner.


Nu ska vi kika på Stig helmer, i fjällen tror ja de blev. Ja fick ju välja igår då blev de när han var på semester utomlands. Idag skulle Linus välja.


Jag är super torr i ansiktet, ja hatar det.... Svider så mycket och jag kliar massa, ja har en återfuktande gel som ja smörjer med, men de liksokm hjälper inte!! Blir crazzzzy.....

Av mly - 22 oktober 2007 11:00

Ok?


Hmm.. Hittar inte min skjorta,. Troidde ja tvättade den igår, men nää tydigen inte.. Mina byxor som ja brukar ha på jobbet är dygnsur, brukar torka på 12 h.. Hmm de går bra idag.. Så ja har på mig suuper mörka jeans, ser svarta ut! Borde vara ok, sen en skjorta som ja fick som är ganska liten men, de ska väl funka för idag. Min skjorta kanske hänger på jobbet annars *Hoppas*


hej då nu åker ajg!

Av mly - 22 oktober 2007 10:28

den bilden valde jag igår som skulle vart med bland alla bilderna. Men då kom den inte med:) Var ju meningen att alla skulle vara med på varsin bild :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards